دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای کشور ندارد و باید تلاش مسئولان بر این باشد تا مشکلات موجود در کشور را بدون توجه به این مهم حل و فصل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله محمدحسن اختری،دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیش از ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 13 آبان در مقابل مصلای اردبیل اظهار داشت: گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای کشور ندارد و باید تلاش مسئولان بر این باشد تا مشکلات موجود در کشور را بدون توجه به این مهم حل و فصل کنند.

وی بیان کرد: هر کسی که طرفدار پیشرفت و استقلال کشور در عرصه کنونی است باید نه تنها خود هر گونه گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا را محکوم کند بلکه باید دیگران را نیز از این امر منع کند تا بتوانیم با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی زمینه‌ساز تعالی و توسعه نظام شویم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به توطئه‌های آمریکا در تمامی برهه‌های انقلاب بیان کرد: تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شومی که آمریکا تاکنون بر علیه کشورمان به کار گرفته همگی منجر به شکست شده و از این پس نیز با اتحاد و مقاومت مردمی تمامی این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنیم.

اختری 13 آبان را یادآور توطئه‌های خصمانه استکبار جهانی دانست و گفت: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا خاطره یوم‌الله 13 آبان هر سال باشکوه‌تر برگزار شده و گرامی داشته شود تا توطئه‌های پی در پی آمریکا بر علیه کشورمان و اهل بیت(ع) به همگان تبیین شود.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: زمانی که آمریکا در منطقه پایگاه‌های نظامی متعددی داشت نتوانست در مقابل کشور ما ایستادگی کند و اکنون که ایران اسلامی محبوب دل‌های مردم جهان و منطقه شده است به یقین آمریکا نمی‌تواند با این حربه‌ها و توطئه‌ها هیچ غلطی بکند.

اختری بیان کرد: اکنون که آمریکا در تمامی توطئه‌هایش با شکست مواجه شده با تحریم‌های پوشالی تلاش می‌کند تا مقاومت و اتحاد ملت ایران را نشانه بگیرد اما همچنان که این تحریم‌ها در 40 سال گذشته بر کشورمان اعمال می‌شده اما نتوانسته‌اند با این حربه آسیبی به کشور و اتحاد ملی ما بزنند از این پس نیز نخواهند توانست.

وی افزود: به طور قطع ظلم هیچ گاه پابرجا نخواهد ماند و حق پیروز می‌شود و ما به وعده و نصرت الهی ایمان و اطمینان داشته و یقین داریم که آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند از پیش ببرد.

انتهای پیام/ح

آمریکا تلاش می‌کند تا مقاومت و اتحاد ملت ایران را نشانه بگیرد

 

برچسب ها: راهپیمایی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.