سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کشف 98 کیلوگرم تریاک در مولوی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در محله مولوی تهران خبر داد.

کشف 98 کیلوگرم تریاک در مولویسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: با دریافت چندین گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی سابقه دار مواد مخدر در محله مولوی تهران با تشکیل پرونده در این خصوص موضوع بررسی پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

وی بیان داشت: طی اطلاعات به دست آمده توسط پلیس، متهم به تازگی یک محموله ماده مواد مخدر از دیگر قاچاقچیان مواد مخدر خریداری کرده و قصد توزیع آن در سطح شهر را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت جهت دستگیری متهم به محل مخفیگاه وی اعزام شد که پس از چند ساعت مراقبت و رصد رفت و آمد های در محل مخفیگاه متهم، وی در حین ورود به منزل توسط پلیس بازداشت شد.

وی افزود: با دستگیری متهم مخفیگاه وی مورد بازرسی ماموران پلیس قرار گرفت که طی این بررسی مقدار 98 کیلو و 550 گرم ماده مخدر تریاک از مخفیگاه وی کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده گفت: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اعزام شد و تلاش های پلیس برای شناسایی و دستگیری همدستان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار