آتش زدن آدمک وزیر امور خارجه سابق انگلیس به عنوان چهره بدنام + فیلم

­آدمک بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلیس در مراسمی به آتش کشیده شد.

به گزارشگروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، آدمک بزرگی از بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلیس و از حامیان اصلی خروج این کشور از اتحادیه اروپا روز شنبه در جریان مراسم آتش بازی یک گروه بومی در منطقه کِنت انگلیس به آتش کشیده شد.

بوریس جانسون که بسیاری مواقع بعد از بازگشت از ورزش صبحگاهی به منزلش با تجمع خبرنگاران و عکاسان مواجه می‌شود، در سال دو هزار و شانزده در مصاحبه‌ای بر لزوم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید کرده بود. وی در جریان همه پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به عنوان یکی از حامیان برگزیت اعلام کرد که این کشور هر هفته حدود سیصد و پنجاه میلیون پوند به اتحادیه اروپا می‌پردازد و باید این روند متوقف شود و در مقابل این پول در بخش خدمات درمانی انگلیس صرف شود.

این شبکه افزود البته بوریس جانسون در این خصوص اغراق می‌کرد، چون انگلیس نیمی از این مبلغ را به طور هفتگی به اتحادیه اروپا می‌پرداخت.

لائورا بورتون سخنگوی گروه موسوم به جامعه آتش بازی ادینبریج گفت: در طول پنج سال گذشته بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلیس در راس اخبار رسانه‌ها قرار داشته است و در میان پنج چهره مطرح در رسانه‌ها به علت اشتباهات شان بوده است و امسال هم اشتباهات بیشتری را مرتکب شد به همین علت آدمک وی یکی از آدمک‌هایی است که ما امسال در مراسم سالانه آن‌ها را آتش می‌زنیم و می‌سوزانیم. البته ما از وی هم دعوت کرده بودیم که در مراسم امشب شرکت کند و به حضار مراسم خوشامد بگوید. اما پاسخی به دعوت ما نداد. اما مطمئن هستم که وی هوشمندی کسانی را که آدمکی به ارتفاع یازده متر از وی ساخته اند، خواهد ستود.

آندریا دینس هنرمند و طراح مجسمه بوریس جانسون هم گفت: من قبل از طراحی و ساخت این مجسمه بسیار فکر کردم که چگونه می‌توانم تصویری از وی ارائه کنم که بیانگر چهره واقعی وی باشد. زمانی که تصاویر وی را در گوگل جستجو کردم متوجه شدم که همیشه چهره‌ای شلخته و مو‌هایی پریشان دارد. تصاویری که از وی در اینترنت منتشر شده است اغلب با لباس‌های تکراری وی را مشاهده می‌کنیم.

ساکنان شهر ادینبریج واقع در کنت انگلیس در مراسمی سنتی مجسمه‌های چهره‌های بدنام را به آتش می‌کشند. ساکنان این شهر پیش از این مجسمه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را هم به آتش کشیده بودند.

مردم در مناطق مختلف انگلیس در مراسمی برای یادبود یک سرباز انگلیسی به نام گای فوکس که قصد داشت در سال هزار و ششصد و پنج ساختمان پارلمان انگلیس را به تلافی ظلم پادشاه این کشور ضد کاتولیک به آتش بکشد، هر ساله مراسم آتش بازی برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: زلزله در کابینه دولت انگلیس + فیلم


انتهای پیام/
 

آتش بازی در مراسم سنتی انگلیس + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار