مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر گفت : هشت میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال زکات از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان جمع آوری شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر گفت : هشت میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال زکات از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان جمع آوری شده که بخش عمده‌ای از آن توسط مردم جمع آوری و در میان مستمندان همان روستا و یا برای پروژه‌های عام المنفعه هزینه شده است.

وی گفت : بخشی از این زکات، زکات نقد و پروژه است که یک میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال جمع آوری شده و این مبالغ برای کمک هزینه ازدواج، مسکن مددجویان و تعمیر و بازسازی مساجد هزینه می‌شود .

وی اظهار داشت : ۲ هزار کیسه جمع آوری زکات در بین کشاورزان روانسری توزیع شد و بیش از ۱۹۲ میلیون ریال زکات از طریق محصولات گندم، جو جمع آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر ادامه داد : ۱۳۲ نفر از عاملان زکات و ۶ نفر روحانی مبلغ در شهرستان روانسر کار جمع آوری و شناسایی زکات دهندگان را بر عهده دارند.

ناصر مرادی پویانی اضافه کرد : ۷۸ روستای شهرستان روانسر پرداخت کننده زکات هستند و در سالجاری نیز روستا‌های امرآباد و ده کریم این شهرستان بیشترین سهم را در پرداخت زکات به خود اختصاص داده اند.

 

 

انتهای پیام/د

۱۳۲ نفر از عاملان زکات در شهرستان روانسر کار جمع آوری زکات را انجام می دهند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.