قربانی: صنعت نفت را به جایگاه اصلی اش باز می‌گردانیم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جایگاه تیممان در جدول چنین رتبه‌ای نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر بازی نمایش خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

سیروان قربانی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته ی دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان یکی از تیم هایی است که در فصل جدید به لیگ برتر صعود کرده است و بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد. همچنین کادرفنی این تیم با تجربه است اما در کل شناخت آنچنانی از این تیم نداریم. این تیم در ورزشگاه خانگی اش فوتبال با کیفیتی را به نمایش می گذارد، امیدوارم  در این بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یابیم تا بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

او درباره قضاوت داوران در این فصل برای تیم صنعت نفت آبادان گفت: داوری در لیگ برتر فوتبال برای تیم صنعت نفت آبادان هم بد بوده و هم خوب ، اما امیدوارم سطح داوری در لیگ برتر بهتر از گذشته شود تا هیچکدام از تیم ها اعتراضی در این بابت نداشته باشند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که این تیم در 11 هفته گذشته لیگ برتر تنها توانسته یک پیروزی را به دست آورده بیان کرد: تیم ما در هر مسابقه خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تیممان تمام تلاششان را می کنند تا بهترین عملکردشان را در هر بازی به نمایش بگذارند.

قربانی در ادامه افزود: ما هم قبول داریم و به هوادارانمان حق می دهیم، جایگاه صنعت نفت در جدول چنین رتبه ای نیست و قول می دهیم که در هر بازی تمام توانمان را بگذاریم تا تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم در بازی پیش رو مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به پیروزی دست یابیم.

او در پایان گفت: هیچکدام از بازیکنان در تیم صنعت نفت کم کاری نمی کنند و همان طور که گفتم جایگاه این تیم چنین رتبه ای نیست و مطمئن باشید صنعت نفت هر روز بهتر خواهد شد و در پایان لیگ برتر جایگاه خوبی را در جدول به دست خواهیم آورد.


بیشتر بخوانید:

کرار برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مشکلی نخواهد داشت

قربانی: همه با هم متحد هستیم تا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم

قربانی: با حمایت هواداران تراکتورسازی را هم شکست می‌دهیم


انتهای پیام/

اظهارات مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار