سلطانی‌فر: معافیت قهرمانان و مدال‌آوران عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان ورزشکار است

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیام‌های پر مهر و محبت معظم له بعد از افتخارآفرینی جوانان ورزشکار و سربلند ایران همواره موجب دلگرمی قهرمانان بوده است.

سلطانی‌فر: معافیت قهرمانان و مدال‌آوران عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به جوانان ورزشکار استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تشکر از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به موضوعات و نتایج ورزش کشور گفت: در دیداری حضوری که بعد از بازی‌های آسیایی خدمت معظم له داشتیم قهرمانان مدال آور بازی‌های آسیایی جاکارتا از محضر رهبر انقلاب درخواست کردند تمامی دارندگان مدال رویداد‌های المپیکی و جهانی و بازی‌های آسیایی نیز با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بعد از این دیدار با هماهنگی که با سردار سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتم فهرستی از قهرمانان و مدال آوران بازی‌های المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی تهیه شده و در اختیار ستاد کل قرار گرفت.

سلطانی فر گفت: امروز به من اطلاع دادند این درخواست جامعه ورزش و جوانان مدال آور مورد موافقت فرمانده کل قوا قرار گرفته است و به این ترتیب تمامی مدال آوران رقابت‌های المپیکی و جهانی و بازی‌های آسیایی از انجام خدمت سربازی معاف شدند.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر مجدد از توجه رهبر انقلاب به جوانان و خدمتگزاران مردم در وزارت ورزش و جوانان گفت: پیام‌های پر مهر و محبت معظم له بعد از افتخارآفرینی جوانان ورزشکار و سربلند ایران همواره موجب دلگرمی قهرمانان بوده است.

وی ادامه داد: حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی و عنایتی که ایشان برای تلاش و کوشش زیاد ملی پوشان مقابل اسپانیا به رغم شکست داشتند و سپس پیام مسرت بخش ایشان برای موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی همه و همه نشان از علاقه وافر رهبر انقلاب به جوانان کشور و افتخارآفرینی آن‌ها در عرصه‌های بین المللی دارد و این مهم بار مسئولیت مسئولان و مدیران ورزش را دو چندان می‌کند.


بیشتر بخوانید:اسبقیان:برخی از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند

معافیت فدراسیون فوتبال از قانون منع به کارگیری بازنشستگان صحت ندارد

اسبقیان: بررسی پرونده مدیران بازنشسته در ورزش آغاز شده است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از معافیت قهرمانان ورزشی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
بسیار خوب
آخرین اخبار