اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد

مسئولان سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت که امروز آغاز می‌شود، اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی خواهند کرد.

اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا ساعاتی دیگر رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیچ شرکتی تا به حال به اندازه‌ شرکت سامسونگ، به ایده‌ گوشی تاشو اهمیت نداده و بر اساس گزارش رویترز، این شرکت تا ساعاتی دیگر نتیجه‌ تلاش‌های چندین ساله‌ خود را خواهد گرفت.

هفته گذشته شاهد رونمایی از گوشی هوشمند Flexpai در خارج از چین بودیم که هدف تولید کنندگان آن از معرفی این محصول صرفا ثبت رکورد اولین گوشی هوشمند تاشو بود. در مراسم معارفه Flexpai مشاهده شد که این محصول آنچنان از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست؛ اما حال نوبت سامسونگ است و باید ببینید که تا ساعاتی دیگر مسئولان سامسونگ چگونه صنعت گوشی‌های هوشمند را متحول خواهند کرد.

اولین گوشی تاشوی سامسونگ قرار است با نام Galaxy F معرفی شود و پیش از این تصاویر و ویدئوهای غیر رسمی آن، نشان از ظاهر زیبا و طراحی منحصر به فرد این محصول داشت. این در حالی است که شرکت‌های رقیب سامسونگ مانند گوگل و هوآوی طی چند ماه اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا روند رونمایی از Galaxy F را کُند کنند، چراکه ثبت رکورد عرضه اولین گوشی تاشوی با کیفیت جهان ( بسیاری از تحلیلگران گوشی Flexpai را فاقد کیفیت‌های لازم می‌دانند ) با رونمایی Galaxy F به نام سامسونگ ثبت خواهد شد و این موضوع افتخار بزرگی در عرصه فناوری گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

از طرف دیگر بیان این نکته حائز اهمیت است که مسئولان سامسونگ احتمالا در مراسم معارفه امروز این شرکت صرفا تصاویر و ویدئوهای واقعی گوشی گلکسی اف را نشان بدهند و تحلیلگران معتقدند که این گوشی هوشمند هنوز به طراحی نهایی نرسیده و به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تکمیل نشده است. با این اوصاف مسئولان هوآوی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند محصولی در این سبک تولید کنند و بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را از انحصار سامسونگ خارج نمایند.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ امروز به تاریخ ۱۶ آبان (۷ نوامبر) با سخنرانی مدیر عامل سامسونگ DJ Koh آغاز خواهد شد. این کنفرانس به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و این احتمال نیز وجود دارد که Galaxy F به جای ایونت آغازین، در پایان این دو روز معرفی شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از گوشی تاشوی سامسونگ فاش شد


انتهای پیام/

اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار