فتاحی: قلعه نویی افتخار باشگاه سپاهان است/ تغییر داور بازی با سایپا، تصمیم کمیته داوران بود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی افتخار باشگاه سپاهان است و قصد دارد آرزوی چندین ساله مردم اصفهان را برآورده کند.

فتاحی: قلعه نویی افتخار باشگاه سپاهان است / تغییر داور بازی با سایپا تصمیم کمیته داوران بودرضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نویی با حضور کفعمی عضو هیئت مدیره سپاهان از این تیم جدا می شود، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و نیک فر رئیس هیئت مدیره و تابش مدیر عامل روز گذشته در تمرینات حاضر شدند و با قلعه نویی صحبت کردند و این مربی محکم به کار خود در سپاهان ادامه می دهد. قلعه نویی افتخار باشگاه سپاهان است و او قصد دارد با کسب قهرمانی  آرزوی چندین ساله مردم اصفهان را برآورده کند. 

او ادامه داد: قلعه نویی نعمتی برای فوتبال ایران است و باید از دانش و توانایی او در تیم سپاهان بهره ببریم. همچنین با حمایت مسئولان کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، مدیریت باشگاه و خلاقیت مثال زدنی قلعه نویی قصد داریم سپاهان را به جایگاه اصلی خود برسانیم. 

فتاحی درباره اینکه چرا داور بازی سپاهان و سایپا تغییر کرد، کفت: به هر حال کمیته داوران تصمیم گرفت برنامه خود را تغییر داد و علیرضا فغانی را برای قضاوت این بازی انتخاب کرد و قرار شد که اکبریان دیدار استقلال و پدیده را سوت بزند. 

سرپرست سپاهان درباره اینکه اعتراض علی دایی در تغییر داور بازی تاثیر داشته است، گفت: من این موضوع را نمی دانم چرا که در حیطه وظایفم قرار ندارد. به هر حال مشکلی در این باره وجود ندارد. 

بیانیه باشگاه سپاهان برای رعایت داوری در بازی ها بود 

او درباره بیانیه های باشگاه سپاهان بیان کرد: بیانیه باشگاه سپاهان برای رعایت عدالت  داوری در بازی ها بود چرا که تیم ما  از اول فصل بیشترین ضرر را از داوری متحمل شده است.  ما فقط  خواستار رعایت عدالت در داوری هستیم و به خوبی  می دانیم داوران ما شریف هستند و اشتباهتشان سهوی است. 

خواستار برگزاری بازی با پرسپولیس در نیم فصل اول هستیم 

فتاحی درباره تغییر بازی این تیم برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما اعتراض خود را به تغییر زمان بازی با پرسپولیس کردیم و خواستار برگزاری این بازی  در نیم فصل اول شدیم. تیم پرسپولیس 4 بازی معوقه در لیگ برتر و جام حذفی دارد و از سازمان لیگ برتر خواستیم که بازی ما با سرخپوشان پایتخت در نیم فصل اول برگزار شود. به هر حال فتاحی مسئول کمیته مسابقات همه تلاش خود را می کند تا بازی تیم ما برابر پرسپولیس در نیم فصل اول انجام شود. 

سرپرست سپاهان درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با تیم سایپا خاطر نشان کرد: ما 3 بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم برای این بازی داریم اما مابقی بازیکنان آماده هستند و مشکلی در این باره نداریم. همچنین از هواداران تیم خود می خواهیم که با حضورشان در  ورزشگاه از تیم خود در بازی با سایپا حمایت کنند و یک روز به یاد ماندنی را در روز جمعه به ثبت برسانند. 


بیشتر بخوانید:

 تابش: قانون بازنشستگی شامل حال من نمی‌شود/ سپاهان بیشترین آسیب را از داوری دیده است

باشگاه سپاهان ، مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی‌شود

قلعه نویى: در مقابل همه تیم‌ها انگیزه دارم /کى‌روش از نظر رفتارى باید کنترل شود /به کسی باج نمی‌دهم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.