خبرگزاری یونهاپ: ایران و کره جنوبی بر سر تجارت مبتنی بر ارز‌های ملی به جای دلار به توافق رسیدند

بر اساس گزارش خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، تهران و سئول برای انجام مبادلات تجاری با استفاده از «وون» به جای دلار به توافق رسیدند.

خبرگزاری یونهاپ: ایران و کره جنوبی بر سر تجارت مبتنی بر ارز‌های ملی به جای دلار به توافق رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری «یونهاپ» ایران و کره جنوبی توافق کردند برای انجام مبادلات تجاری از ارزهای ملی به جای دلار استفاده کنند.

اسپوتنیک نیز در گزارشی نوشت واشنگتن همزمان با وضع تحریم های جدید علیه تهران، به 8 کشور -از جمله کره جنوبی- اجازه داد میزان محدودی نفت خام از ایران بدون ترس از مجازات های آمریکا خریداری کنند.

در ادامه این گزارش آمده است دولت های ایران و کره جنوبی توافق کردند در مبادلات تجاری به جای استفاده از دلار، ارزهای ملی خود را به کار گیرند.

همچنین بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، ایران و کره جنوبی توافق کردند مبادلات تجاری مبتنی بر «وون»، واحد پول کره جنوبی، را از طریق بانک مرکزی ایران و دو بانک «ووری» و «بانک صنعتی» کره جنوبی، انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
ایران باید دلار را کامل حذف کنه و ضمن کمر شکستن امریکا باید با این کشور ها به خصوص کره جنوبی که با یه اشاره امریکا خرید نفت را از ایران متوقف کرده بودن طوری قرار داد ببنده که تلافی کنه مثلا از آنها بخواهد که فناوری به ایران بیارن مثلا خودرو و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۷
نفت ببرن صنعت مارو با واردات صنعتشون فلج کنن؟
آخرین اخبار