مرحله گروهی لیگ اروپا ۲۰۱۸؛

گتوزو به دنبال انتقام در اسپانیا/ سفر چلسی و ساری به بلاروس برای تداوم روند پیروزی

مرحله گروهی لیگ اروپا در هفته چهارم امشب با برگزاری ۲۴ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله گروهی لیگ اروپا در هفته چهارم امشب با برگزاری 24 دیدار پیگیری می شود.

در یکی از مهمترین بازیها، دو تیم بتیس و آث میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان کیکه ستین، با تساوی که مقابل سلتاویگو در بلایدوس گرفتند با روحیه ای مطلوب به مصاف سخت ترین حریف خود در لیگ اروپا می روند تا بتوانند با پیروزی در این دیدار گام محکمی برای صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا بردارند صعودشان را به عنوان تیم نخست از این گروه مسجل کنند.

دو برد و یک تساوی حاصل کار بتیس در این فصل از رقابت های لیگ اروپا است و نشان می دهد نتایج شان شانسی نبوده است و اکنون هم با توجه به پیروزی در سن سیرو به دنبال این هستند در بازی امشب با حمایت هوداران شان در ورزشگاه بنیتو ویامارین دومین تیم پر افتخار لیگ قهرمانان اروپا را دبل کنند. خاوی گارسیا تنها بازیکن بتیس است که حضورش در این دیدار مشخص نیست.

در سوی مقابل ، میلانی قرار دارد که ازسه بازی این فصل خود تا بدینجای فصل 6 امتیاز کسب کرده پس از بتیس دوم گروه است و کوچکترین لغزشی در بازی امشب می تواند هم تا حد زیادی این تیم را در آستانه حذف از لیگ اروپا قرار دهد و هم رده دوم را دو دستی تقدیم نماینده یونان کند. در هر صورت با توجه به نیاز مبرم هر دو تیم به پیروزی بدون شک بازی جذابی را شاهد خواهیم بود بخصوص برای میلانی که این روزها در بهترین فرم ممکن قرار دارد و در این دیدار هم می خواهد به روند روبه رشد چند هفته اخیرش ادامه دهد. تنها مشکل عمده شاگردان گتوسو برای این دیدار بیرون از خانه لشگر مصدومان پر تعدد است به طوری که لوکاس بیلیا، ایوان استرینیچ و ماتیا کالدرا غایبند. حضور چالهان اوغلو، هیگواین، بوناونتورا مشخص نیست.

در دو بازی قبلی دو تیم، بتیس تیم برتر میدان بوده و موفق به شکست میلان شده است و اکنون هم می خواهد این عدد را به سه برساند.

گتوزو در اسپانیا به دنبال انتقام و حفظ شغلش/سفر چلسی به بلاروس برای تداوم روند پیروزی


در دیگر بازی مهم، چلسی در گروه L مهمان باته بوریسف است. شاگردان مائوریزیو ساری با 9 امتیاز از 3 بازی خود در رده اول جدول قرار گرفته اند و شرایط خوبی را همانند لیگ جزیره در لیگ اروپا هم تجربه می‌کنند به صورتی که چهار بازی از پنج دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در بهترین شرایط ممکن پا به بلاروس می گذارند تا کار را یکسره کنند و آنها این فرصت را دارند که با پیروزی در بازی امروز، صعودشان را مسجل کنند. چارلی موسوندا، مارکو ون گینگل و اولیور ژیرود غایبان ساری هستند.

در سوی مقابل باته بوریسوف با سه امتیاز سوم جدول هست می خواهد ضمن شکست دور رفت با پیروزی در این دیدار هم امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد و هم تلافی دور رفت را کند. آنها هم مانند چلسی در بهترین فرم خود هستند و دوست ندارند در خانه و مقابل هواداران بار دیگر مغلوب بازنشسته ها شوند.این تیم بدون مصدوم یا محرومی مقابل چلسی صف آرایی می کند.

در یک بازی اخیر دو تیم برد نصیب چلسی شده است و باید دید در دیدار امشب چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

گتوزو در اسپانیا به دنبال انتقام و حفظ شغلش/سفر چلسی به بلاروس برای تداوم روند پیروزی

برنامه مسابقات امشب لیگ اروپا:

گروه A

آئک لارناکا - لودوگورتس

اف سی زوریخ - بایر لورکوزن

گروه B

لایپزیش - سلتیک

سالزبورگ - روزنبروگ

گروه C

کوپنهاگن - اسلاویا پراگ

زنیت - بوردو

گروه D

اندرلخت - فنرباغچه

اسپارتاک ترناوا - دیناموزاگرب (مصاف تیم های علی قربانی و صادق محرمی)

گروه E

آرسنال - اسپورتینگ

 فورسکلا پولتاوا - قره باغ

گتوزو در اسپانیا به دنبال انتقام و حفظ شغلش/سفر چلسی به بلاروس برای تداوم روند پیروزی

گروه F

رئال بتیس - میلان

النپیاکوس - دودلانژ

گروه G

رنجرز - اسپارتاک مسکو

ویارئال - راپید وین

گروه H

اینتراخت فرانکفورت - آپولون لیماسول

مارسی - لاتزیو

گروه I

بشیکتاش - خنک

سارپسبورگ - مالمو

گروه J

سویا - بلدیه اسپور

استاندارد لیژ - کراسنودار

گروه K

یابلونتس - آستانه

رن - دیناموکیف

گروه L
باته بوریسف - چلسی
ویدئوتون - پائوک
 

 
انتهای پیام/

پیش بازی هفته چهارم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.