پرداخت بیش از شش میلیارد ریال تسهیلات به 26 خانوار زلزله زده

فرماندار شهرستان روانسر گفت: بیش از شش میلیارد ریال تسهیلات به 26 خانوار زلزله زده روستای خانم آباد بخش مرکزی شهرستان روانسر پرداخت شد.

پرداخت بیش از شش میلیارد ریال تسهیلات به 26 خانوار زلزله زدهبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین ویسمرادی  با بیان اینکه  خسارت دیدگان  روستای زلزله زده  خانم آباد یک میلیارد و 100 میلیون ریال نیز تسهیلات بلاعوض دریافت کرده اند گفت:پیشرفت های خوبی برای بازسازی واحدهای خسارت دیده این روستا انجام شده اما این روند باید با سرعت بیشتری انجام شود.

فرماندار روانسر اظهار داشت: موضوع آزاد سازی اقساط یکی از مهمترین مشکلات و خواسته های خسارت دیدگان است که در این خصوص بانک مسکن و بنیاد مسکن باید هماهنگی و هم افزایی بیشتری داشته باشند و با توجه به پیشرفت ساخت و سازها، اقساط باید آزاد شود تا مردم هرچه سریعتر واحدهای مسکونی را تکمیل نمایند.

ویسمرادی ادامه داد : یکی دیگر از موضوعاتی که موجب گلایه مندی اهالی این روستا شده افزایش قیمت ها به ویژه در بخش آهن آلات است که قیمت ها افزایش نامتعارفی داشته و تسهیلاتی که برای آسیب دیدگان در نظر گرفته شده پاسخگوی هزینه ها نخواهد بود.

وی اضافه کرد: آنچه که وظیفه دستگاه های اجرایی بوده از قبل اصلاح شبکه برق، تامین اعتبار برای آبرسانی و اجرای طرح هادی انجام شده و یا در حال پیگیری است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان روانسر در تشریح خدمات رسانی به این روستا گفت: در مجموع در این روستا 26 واحد مسکونی تخریب شد که کار بازسازی این واحدها در دستور کار است و تا پایان بازسازی ها همراه آسیب دیدگان خواهیم بود.

حسین خانی بیان کرد: 20 واحد در مرحله سفت کاری و پایان کار ، چهار واحد در مرحله فونداسیون و دیوار چینی و دو واحد نیز در مرحله پی کنی است.

انتهای پیام/ز

 

آزاد سازی اقساط یکی از مهمترین مشکلات و خواسته های خسارت دیدگان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار