جاده چالوس برفی همراه با ترافیک نیمه سنگین/ترافیک در جاده هراز سنگین است

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز نیمه سنگین و سنگین است و رانندگان به هنگام عبور از جاده چالوس زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون در جاده کرج -چالوس دهانه شمالی محدوده هزار چم شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده دزدبن، سه راهی مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود:بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی به بازگشت مسافران از مازندران اشاره کرد و گفت: برای روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی امروز جمعه جاده هراز ساعت ۱۵ از آب اسک به رودهن و جاده چالوس ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار