پس از حواشی بسیار صورت می‌گیرد؛

آغاز توزیع دوباره «ممنوعه» در شبکه نمایش خانگی از ۲۱ آبان ماه

پخش مجدد سریال «ممنوعه» از روز دوشنبه ٢١ آبان ماه آغاز می‌شود و به صورت هفتگی ادامه می‌یابد.

آغاز توزیع دوباره «ممنوعه» در شبکه نمایش خانگی از ۲۱ آبان ماهبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قسمت چهارم سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی اکبر نجفی از روز دوشنبه ٢١ آبان ماه در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، امیر جعفری، هادی حجازی فر، بهاره افشاری، لیلا زارع، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، علی استادی، فاطمه گودرزی، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، خاطره اسدی، نیما شعبان نژاد، مصطفی قدیری، شهرام قائدی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، شیوا خسرو مهر، سوگل خالقی، نیلوفر رجائی فر، محمد امین و شیدا یوسفی بازیگران این سریال هستند.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی...

گفتنی است؛ انتقاد به محتوای سریال «ممنوعه» باعث شد که انتشار این اثر از تاریخ ۲۶ شهریور ماه متوقف شود. تا جایی که وزیر ارشاد هم نسبت به برخی تردیدها و سوءبرداشت ها از محتوای این سریال انتقاد و اعلام کرد مقرر شده تا قسمت های بیشتری از این سریال ساخته و توسط ارشاد باز بینی شود تا با این کار امکان تداوم و تضمین بیشتر و قطعی تری برای توزیع پیدا شود.

همچنین حسین پارسایی مدیر کل دفتر شبکه نمایش خانگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سریال «ممنوعه» پس از اصلاحات اعلام شده و بازبینی مجدد، برای هر قسمت پروانه نمایش می‌گیرد.

انتهای پیام/

ممنوعه به نمایش خانگی برگشت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.