برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران مدارس ابتدایی استان همدان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری کارگاه آموزشی برای بیش از هزار و 500 نفر از مدیران مدارس ابتدایی استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران مدارس ابتدایی استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش توجه به تربیت دانش‌آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید قرار گرفته است و در این راستا کلیدی‌ترین هدف، ارتقای کیفیت آموزشی است.

وی اظهار داشت: از آنجا که تحقق این هدف نیازمند سیاست‌های مشخص در مؤلفه‌ها و اجزاء مختلف نظام آموزشی به ویژه مدیریت و رهبری است، بهبود و تقویت مدیریت در مدارس ضروری است.

نانکلی با بیان این که موفقیت و کارآیی مدیر با مهارت و دانش او نسبت به فرایند یادگیری، آموزش، سازماندهی، توسعه کار گروهی و اداره مؤثر کارکنان و معلمان بستگی نزدیکی دارد ادامه داد: این مهارت و بینش باید با تعهد قوی همراه باشد تا زمینه رشد و توسعه کارکنان را در راستای تحقق اهداف و آرمان های تعلیم و تربیت فراهم سازد.

وی افزود: کارگاه آموزشی در جهت تببین برنامه های حوزه ابتدایی و طرح تدبیر برای بیش از هزار و 500 نفر از مدیران مدارس ابتدایی به صورت دوره ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

کارگاه آموزشی برای مدیران مدارس ابتدایی استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.