بررسی نقل و انتقالات زمستانی تیم فوتبال استقلال/ صف ورودی و خروجی پشت درب باشگاه آبی‌ها

لیست تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات زمستانی دستخوش تغییرات زیادی می‌شود تا شاید جایگاه این تیم در جدول لیگ برتر و نزد هواداران بالاتر برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان نیم فصل نخست، با جذب تعدادی بازیکن خارجی و داخلی نقاط ضعف آبی پوشان پایتخت را رفع کند. استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب نکرد و از جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد.

البته این تغییرات می‌تواند برای استقلال دردسر هم محسوب شود و هم نشدنی، چرا که مسئولان این تیم برای تغییرات در لیست بازیکنان با مشکلات متعددی مواجه هستند.

استقلال باید با ۱۸ بازیکن بزرگسال کار خود را ادامه دهد و برای اضافه کردن نام بازیکنانی همچون محسن کریمی، داریوش شجاعیان و حتی در صورت رسیدن مرتضی آقاخان با مشکل روبرو است.

استقلالی‌ها برای اضافه کردن نام بازیکنانی که از مصدومیت خلاص می‌شوند و می‌توانند بازی کنند باید نام تعدادی بازیکن را از لیست بزرگسالان خط بزند. اسامی که می‌تواند شامل بازیکنان داخلی و خارجی باشد که عملکرد خوبی در مسابقات نداشتند و به تفکرات شفر هم نزدیک نیستند. گرو و نیومایر از جمله بازیکنانی هستند که نتوانستند رضایت سرمربی، مسئولان و هواداران استقلال را جلب کنند. مسئولان استقلال در صورت توافق با این ۲ بازیکن می‌توانند آن‌ها را از لیست کنار بگذارند. البته فسخ قرارداد گرو و نیومایر کمی سخت است چرا که گرو با استقلال قرارداد ۳ ساله دارد و نیومایر هم قراردادش با آبی پوشان پایتخت تا آخر فصل است.

مدیران استقلال در نیم فصل باید به طور حتم نام چند بازیکن را خط بزنند و اسامی جدید را به لیست این تیم اضافه کنند. البته خط زدن نام بازیکنان داخلی نیز کمی مشکل است مگر اینکه برخی از آن‌ها در پایان نیم فصل تصمیم به جدایی بگیرند و در آن صورت شفر بتواند یک مهاجم و یک هافبک بازی ساز به تیمش اضافه کند. جابر انصاری از جمله بازیکنانی است که احتمال دارد نامش در لیست خروج قرار بگیرد.

تاپ 7 صبح چهار شنبه/لیست نقل و انتقالاتی استقلال/ ورودی خروجی های آبی ها در نقل و انتقالات زمستانی

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد وضعیت بازیکنان استقلال گفت: استقلال یک تیم پر مهره است، این تیم دچار یک بیماری شده است که اصلا ربطی به یارگیری و کمبود بازیکن ندارد. استقلال نیاز به حمایت بیشتری دارد و این حواشی که پیرامون آبی پوشانپایتخت وجود دارد باید از بین برود.

او در مورد بازیکنان خارجی استقلال گفت: نومایر و الحاجی گرو بازیکنان خوبی هستند، اما می‌بینیم که صحبت‌هایی مطرح می‌شود که این ۲ بازیکن بروند و ۲ بازیکن خارجی جدید جذب کنیم. من نمی‌دانم چه سودی در این موضوع وجود دارد که یکسری به دنبال چنین کار‌هایی هستند.

رضا رجبی گفت: اگر باشگاه استقلال در پنجره نقل انتقالاتی نیم فصل یک دفاع وسط شش دانگ در اختیار بگیرد دیگر هیچ کمبودی از نظر بازیکن نخواهد داشت. این تیم می‌تواند با همین نفرات و مقداری آرامش بیشتر در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند و شرایطش را در جدول لیگ برتر بهبود بخشد. مشکل استقلال در این فصل تمرکز نداشتن سرمربی است و می‌بینیم که از ابتدای فصل تا الان این تیم نتوانسته یک سیستم و برنامه مشخصی ارائه دهد و هنوز نتوانسته به یک ترکیب مشخص برسد.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در این‌باره گفت: تیم فوتبال استقلال در قسمت‌های زیادی نقص دارد و می‌تواند بازیکن جدید بگیرد. اما مسئله اینجا است که این کمبود‌ها آیا با بازیکنی که الان تیم ندارد رفع می‌شود؟ جواب قطعا خیر است. استقلال باید به دنبال بازیکنانی در حد خودش باشد. بازیکن خوب هم در هر تیمی حضور داشته باشد آن باشگاه که نمی‌آید با دادنش به استقلال باعث قوی‌تر شدن رقیبش شود. جذب بازیکن خوب کار بسیار سختی است.

او ادامه داد: استقلال اگر رو به جوانگرایی بیاورد و از بازیکنانی که در آکادمی اش حضور دارند استفاده کند به نفعش خواهد بود تا اینکه بخواهد دوباره یک خرج روی دست باشگاه بگذارد. بازیکن خیلی خوب در نیم فصل پیدا نخواهد شد.

تاپ 7 صبح چهار شنبه/لیست نقل و انتقالاتی استقلال/ ورودی خروجی های آبی ها در نقل و انتقالات زمستانی

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در این‌باره گفت: این روز‌ها مدافعان استقلال شرایط خوبی ندارند و این تیم در خط دفاعی ضعف دارد. آبی پوشان پایتخت نیاز به یک رهبر دارند تا بتواند تیم را درون زمین مدیریت کند.

او در مورد نبود یک مهاجم تمام کننده در استقلال گفت: بعد از رفتن تیام از استقلال همچنان کمبود یک مهاجم تمام کننده در این تیم احساس می‌شود. جذب یک مهاجم گلزن می‌تواند کمک زیادی به استقلالی‌ها کند. چند مهاجم به تیم اضافه شده اند و بازیکنانی بدی هم نیستند، اما در حد و اندازه‌های تیام نبودند. مسئولان استقلال اگر می‌خواستند مشکلی در گلزنی برای آن‌ها به وجود نیاید باید یک بازیکن در حد و اندازه‌های تیام یا بهتر از او جذب می‌کردند.

نوری ادامه داد: استقلال ضعف گلزنی دارد و نبودن یک بازی ساز در این ضعف تاثیر گذار بوده است. بازی سازی که بتواند مهاجمان را در شرایط گلزنی قرار دهد. این تیم می‌تواند در نیم فصل نقاط ضعفش را پوشش دهد و برای نیم فصل دوم شرایطش را تغییر دهد.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا شفر لیست نفرات جدیدی که قرار است به تیم اضافه شوند را تحویل مدیرعامل داده است یا خیر اعلام کرد هنوز این اتفاق رخ نداده، اما قرار است شفر این لیست را در اختیار ما قرار دهد.


بیشتر بخوانید: خانه تکانی قبل از بهار در استقلال تهران

در جا زدن استقلال در انتخاب دستیار جدید

"منتظرى" درمانش را نیمه کاره رها کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.