ابلاغ 17میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی روستایی در خراسان شمالی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: 17میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی خراسان شمالی ابلاغ شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ا از  بجنورد؛ ،علی اکبر صابری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه 17  میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستا های خراسان شمالی ابلاغ شده است ،گفت : با این اعتبار 127طرح هادی روستایی در استان اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی در هر روستا به طور میانگین 700 میلیون تومان هزینه می شود ، افزود : سالانه 30 تا 40میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای استان اعتبار اختصاص می یابد.

صابری با اشاره به این که هم اکنون 100 طرح هادی ناتمام روستایی با60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است ، گفت: امسال 27طرح هادی جدید در روستاهای استان اجرایی می شود و 30طرح هادی روستایی به اتمام می رسد.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح هادی، میزان بهره مندی روستاییان در این شاخص توسعه به 45 درصد ارتقا پیدا می کند.
گفتنی است :همه روستاهای بالای 20 خانوار استان، طرح هادی مصوب دارند و از هزار و 297 روستا و آبادی خراسان شمالی، 708روستا بالای 20 خانوار است.

انتهای پیام / ب

اجرای طرح هادی در روستاهای خراسان شمالی

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.