فرمانده کل ارتش از تلاش‌های امدادگران در زلزله کرمانشاه تقدیر کرد

سرلشکر موسوی همزمان با سالگرد زلزله استان کرمانشاه از کارکنان ارتش در امداد رسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور تقدیر کرد.

فرمانده کل ارتش ازتلاش‌های امدادگران در زلزله کرمانشاه تقدیر کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امبر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به استان کرمانشاه امروز دوشنبه 21 آبان ماه با حضور در تیپ ۱۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش مستقر در اسلام آباد غرب، از بخش های مختلف این یکان بازدید و از کارکنان ارتش در امداد رسانی به موقع به زلزله‌زدگان منطقه غرب کشور تقدیر کرد.

وی ضمن بازدید از اماکن، ستون های خودرویی و ادوات زرهی تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب ، آمادگی رزمی و تاکتیکی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید از نمایشگاه ابتکارات، تحقیقات و دستاوردهای کارکنان نمونه و نخبه تیپ ۱۸۱ زرهی، دیدار صمیمی با فرمانده، رئیس عقیدتی سیاسی و فرمانده حفاظت اطلاعات این تیپ از دیگر برنامه های بازدید امیر سرلشکر موسوی بود.

در این بازدید که امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می کرد، فرمانده تیپ ۱۸۱زرهی و دیگر فرماندهان تا رده گردان به ارائه عملکرد یگان خود پرداختند.

گفتنی است فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید احمد زارعی با خانواده این شهید والامقام در شهر کرمانشاه دیدار کرد. همچنین امیر سرلشکر موسوی با حضور در منزل جانباز  پرویز پناهی با این جانباز سرافراز نیز دیدار و گفتگو کرد.

همچنین امیر سرلشکر موسوی همزمان با سالروز زلزله غرب کشور از دست اندرکاران و یکان‌های عمل کننده در امدادرسانی به مردم و اهالی زلزله زده غرب کشور، تقدیر و تشکر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست وقوع زلزله غرب کشور در صحنه امداد رسانی و خدمت رسانی به مردم حضور یافت و خدمات شایانی به هموطنان زلزله زده ارائه کرد که قدرشناسی ملت فهیم ایران اسلامی بویژه مردم غیور و صبور کرمانشاه و سرپل ذهاب را از ارتش و نیروهای مسلح در پی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار