پرداخت ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه کارگاه‌های صنایع دستی مشهد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد گفت: ۱۳میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به توسعه کارگاه‌های صنایع دستی مشهد پرداخت شد.

پرداخت ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای توسعه کارگاه‌های صنایع دستی مشهد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن زمانی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد با اشاره به تمهیدات مناسبی که دولت از محل صندوق توسعه ملی درجهت توسعه کارگاه‌ها در روستا‌ها اندیشیده است، گفت: صنعتگران صنایع دستی از اواخر سال گذشته با ثبت نام در سامانه کارا تقاضای خود را به منظور جذب تسهیلات کم بهره ثبت و برای بررسی به مشهد هدایت شدند.

وی با بیان اینکه پرونده‌ها در کار گروه و کمیته‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: خوشبختانه تا کنون صنعتگران صنایع دستی مشهد، روند جذب اعتبار را به خوبی طی کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد ادامه داد: پیش بینی می‌شود رقم جذب اعتبار از محل سامانه کارا به ۲۰میلیارد ریال نیز برسد.

زمانی با بیان اینکه از ابتدای شهریور امسال تا کنون ۵۶ طرح مشاغل خانگی در اداره مشهد بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده است، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری داشته و انتظار میرود تا پایان سال با این روند افزایش یابد.

وی افزود: تلاش خواهد شد تا شناسایی و جذب حداکثری پشتیبان‌های فعال در رشته‌های صنایع دستی نیز در اولویت باشد.

انتهای پیام// ف. ش


معرفی ۵۶ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.