هادی‌پور: هوگو‌ها در حد مسابقات استانی تکواندو است/ هنوز تیم دانشگاه آزاد از لیگ قبل تسویه نکرده است

ملی پوش تیم تکواندو کشورمان گفت: هوگو‌هایی که در لیگ برتر تکواندو استفاده می‌شود استاندارد نیست و در حد رقابت‌های استانی است.

هادی پور: هوگو‌ها در حد لیگ استانی است/هنوز تیم دانشگاه آزاد از لیگ قبل تسویه نکرده استآرمین هادی پور ملی پوش تیم تکواندو دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: هوگو‌هایی که در لیگ برتر تکواندو برای ورزشکاران استفاده می‌شود استاندارد نیست و در حد رقابت‌های استانی است. این هوگو‌ها از نظر ثبت امتیاز با مشکل مواجه است و در جایی که ضربه‌ای اثابت نکرده امتیاز می‌دهد و زمانی که به حریف ضربه می‌زنیم هیچ امتیازی ثبت نمی‌شود.

او ادامه داد: این هوگو‌ها شاید در رقابت‌های معمولی مناسب باشد، اما در لیگ برتر تکواندو باید استاندارد لازم را داشته باشد چرا که کسب امتیاز و پیروزی برای ورزشکاران و تیم‌ها مهم است و این می‌تواند مانع از موفقیت تکواندوکاران شود.

کلاه‌های سنسوردار در امتیازدهی مشکل دارد

هادی پور در مورد استفاده از کلاه‌های سنسوردار در مسابقات لیگ برتر گفت: اینکه از این کلاه‌ها در رقابت‌ها استفاده شود خوب است، اما سنسور این کلاه هم استاندارد نیست و باز هم مشکل امتیاز در این زمینه همانند سابق وجود دارد.

کار برای تکواندوکارانی که دنبال پیروزی هستند سخت شده

او تصریح کرد: زمانی که یک تکواندوکار برای کسب پیروزی وارد رقابت‌ها می‌شود با وجود این هوگو‌ها و کلاه‌ها کار سختی در پیش دارد چرا که وضعیت امتیاز مشخص نیست. گاهی یک ورزشکار از نظر تیمی جلو هستند و به دنبال برد نیست، اما کسی مثل من که هدفش پیروزی در تمام مبارزاتش است کار دشواری دارد.

ملی پوش تکواندو درباره بحث داوری در این رقابت‌ها گفت: داوری ایران در تکواندو خوب است و هفته پایانی لیگ هم مورد خاصی را مشاهده نکردم. در بازی قبلی هم که تیم ما به داوری اعتراض داشت من به دلیل حضور در گرندپری غایب بودم و نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم.

در دور برگشت لیگ باخت مقابل شهرداری را جبران می‌کنیم

هادی پور افزود: در دور رفت و مقابل تیم شهرداری من حضور نداشتم و میرهاشم حسینی نیز مصدوم بود، اما مطمئنم در دور برگشت لیگ برتر کار برای ما راحت‌تر است چرا که تیم دنشگاه آزاد کامل خواهد بود و به طور حتم باخت مقابل تیم شهرداری را جبران می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای کسب قهرمانی لیگ به کار خواهیم گرفت و مطمئنم که موفق می‌شویم.

هنوز تیم دانشگاه آزاد از لیگ قبل تسویه نکرده است

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره بدهی تیم دانشگاه آزاد از لیگ قبل به ورزشکاران این تیم گفت: هنوز این بدهی به طور کامل تسویه نشده است و قرار بود ۵۰ درصد باقی مانده را به طور کامل پرداخت کنند، اما کمتر از این مبلغ پرداخت شد و علت آن را کسر بیمه و یکسری موارد مطرح کردند و ما هنوز طلبکار هستیم.

مبلغ قرارداد برخی تیم‌ها صفر است

او در ادامه بیان کرد: حدود ۸ سال است که در لیگ تکواندو بازی می‌کنم، اما سقف قرارداد‌ها مدام رو به کاهش است و از ۸۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان رسیده است و زمانی که تیم‌های مدعی این کار را انجام می‌دهند سایر تیم‌ها هم مبلغی را به ورزشکاران خود پرداخت نمی‌کنند و به اصطلاح صفر قرارداد می‌بندند و فقط یک دست لباس ورزشی در اختیار تکواندوکاران قرار می‌دهند.

رقم پایین قرارداد در لیگ مردان کار را دشوار کرده است

هادی پور افزود: ما در لیگ مردان قرار داریم وورزشکاران ما باید با حقوقی که دریافت می‌کنند خرج زندگی خود را تامین کنند و کار برای هوگوپوشان ما دشوار شده است و این درست نیست که این اندازه قرارداد‌ها پایین باشد.

تکواندوکاران باید به فکر در آمد باشند

او عنوان کرد: در گذشته که مبلغ قرارداد‌ها بهتر بود تمام فکر ورزشکار به تمرین و پیروزی و مبارزه معطوف بود، اما اکنون باید به فکر درآمد باشد و نمی‌تواند مانند گذشته روی کار خود تمرکز کند و این سطح فنی رقابت‌های لیگ را کاهش می‌دهد که برای تکواندو خوب نیست.

هادی پور درباره وضعیت تیم ملی گفت: در حال حاضر تیم برای حضور در رقابت‌های فینال گرندپری آماده می‌شود و امیدوارم که بتوانیم در این مرحله هم با دست پر به کشور برگردیم و تمام تلاشم را می‌کنم همانطور که طلای گرندپری منچستر را کسب کردم در این مسابقات هم جزو نفرات برتر باشم.


بیشتر بخوانید:تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد

اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری

بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.