مولاوردی گفت: نقش مهم آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان در انتقال مفاهیم حقوق شهروندان در منشور حقوق شهروندی مور توجه قرار گرفته است.

تعریف پروژه‌های اجرایی در حوزه حقوق شهروندیبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی در حاشیه سومین نشست سراسری «دستیاران ویژه حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی و اولین نشست رابطین حقوق شهروندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف استفاده از ظرفیت‌های مشترک و هم‌افزایی با وزارت علوم، امروز تفاهم‌نامه‌ای با این وزارتخانه در حوزه حقوق شهروندی منعقد کردیم.

وی افزود: در بند چهار منشور حقوق شهروندی به سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان و نقش مهم آن‌ها در انتقال مفاهیم و آموزه‌های حقوق شهروندان به دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره شده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی گفت: مدت‌هاست بررسی‌های خود را برای انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت آغاز کرده‌ایم و دستیار وزیر بهداشت در حقوق شهروندی مأموریت دارد به چارچوبی مشخص برای انعقاد تفاهم‌نامه دست‌ پیدا کند. تاکنون با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم تفاهم‌نامه همکاری مشترک را به‌امضا رسانده‌ایم و توانستیم تعهدات تعریف شده‌ توسط کمیته پیگیری را به امضا رسانده و چارچوبی مشخص معین کنیم.

مولاوردی تصریح کرد: در آینده پروژه‌هایی را تعریف خواهیم کرد تا موارد مهم مورد تاکید این تفاهم‌نامه‌ها اجرایی شده و به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

تعریف پروژه‌های اجرایی در حوزه حقوق شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار