دروازه بان مغضوب ذوب آهن مشتری جدید پیدا کرد

رشید مظاهری دروزاه بان مغضوب ذوب آهن هنوز از این تیم جدا نشده مشتریان زیادی پیدا کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال ذوب آهن در حالی هفته گذشته برابر تراکتورسازی پیروزی را با شکست سنگین عوض کرد که نوک انتقادات به سمت مظاهری دروازه بان این تیم  روانه شد.

در حالی همگان منتظر بودند که امید نمازی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از سوی مسئولان این تیم بعد از شکست مفتضحانه برابر تراکتورسازی برکنار شود اما این اتفاق رخ نداد و سعید آذری مدیرعامل باشگاه انتقاداتی به دروازه بانی مظاهری کرد و اظهار داشت اگر این دروازه بان تمرکز ندارد بهتر است از تیم ما برود.

به هر حال مصاحبه های آذری و مظاهری علیه هم باعث شده که اختلافات این 2 نفر علنی شود و جدایی این دروازه بان از ذوب آهن محتمل شود.

مظاهری به علت عملکرد ضعیفش در اردوی تیم ملی که به تازگی برای بازی با تربینداد و توباگو و ونزوئلا برگزار شده از سوی کی روش به تیم ملی دعوت نشده است. دروازه بان ذوب آهن از این موضوع هراس دارد که در این تیم اصفهانی نیمکت نشین شود و دیگر جدایی در ترکیب تیم ملی در جام ملتهای آسیا نداشته باشد. 

نکته قابل توجه این است که با وجود اینکه جدایی مظاهری از ذوب آهن قطعی نشده  اما این دروازه بان مشتریان زیادی پیدا کرده است که باشگاه تراکتورسازی  هم در بین گزینه ها وجود دارد.   

 گفته می شود با وجود اینکه باشگاه تراکتورسازی یک دروازه بان خوب به نام فروزان دارد اما مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند خط دروازه بانی خود را تقویت کنند تا دروازه بان جدید در مواقع اضطراری به جای فروزان در درون دروازه قرار بگیرد. 

سرخپوشان تبریزی قصد دارند در صورت جدایی مظاهری از ذوب آهن، او را به خدمت بگیرند تا خط دروازه خود را برای نیم فصل دوم تقویت کنند.


بیشتر بخوانید: 

کلیپ خداحافظی باشگاه ذوب‌آهن از مرتضی تبریزی

آذری از ذوب آهن خداحافظی کرد

مشکل ثبت قرارداد مسلمان با ذوب آهن


انتهای پیام/  

مشتری جدید مظاهری مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار