معاون وزارت راه و شهرسازی در اراک خبر داد؛

رضایتمندی مردم و رسیدگی به امور راه و شهر سازی

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت راه و شهرسازی در اراک از رضایتمندی مردم و رسیدگی به امور راه و شهر سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محفوظی معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در اراک از رضایتمند شدن مردم و رسیدگی به امور این وزارت راه و شهرسازی گفت.

محفوظی افزود: وزارت راه و شهرسازی نقش مهمی در زندگی مردم دارد و برای افزایش رفاه در جامعه نیاز است مسئولان و کارشناسان این وزارتخانه تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به مردم را مدنظر بگیرند.

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی به مردم برنامه ریزی‌های مناسب در زمینه رفع مشکلات مردم و جامعه در سطح استان‌ها فراهم شده و باید از ارجاع این مشکلات به سطح ملی جلوگیری شود.

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: استان مرکزی با پتانسیل و توانمندی‌های فراوان نباید خیلی متکی به مرکز و وزارت خانه باشد، اما در هر حال وزارت خانه هم برای اتمام پروژه‌ها و هم افزایی بیشتر همت خود را خواهد گذاشت.

تاکید بر استفاده از نیرو‌های جوان، خلاق و با تجربه در وزارت راه

وی با تاکید بر استفاده از نیرو‌های جوان، خلاق و با تجربه دورن سازمانی بیان کرد: جوانان در پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نقش داشته اند و اکنون هم باید پیشرفت کشور را با اعتماد به جوانان رقم بزنیم.

دکتر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم، اداره کل راه و شهرسازی را یک اداره پرکار دانست و گفت: راه و شهرسازی اداره ای است با بالاترین حجم اعتبارات در حوزه عمرانی که باید منابع و ظرفیت های استانی مدیریت شود و کارها در این حوزه به خوبی و تندی پیش برود.

مقدسی دیگر نماینده مردم هم در این مراسم با برشمردن ماموریت و گستردگی کار در وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل در استان ها، توجه بیشتر به نیروهای خلاق بومی را مورد تاکید قرار داد و افزود:به نیروهای جوان اعتماد کنیم و با کمک، مساعدت، مشاوره و همفکری به کارهای مراجعان رسیدگی کنیم.

در پایان این مراسم مرزبان به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان مرکزی معرفی از خدمات و زحمات مجید شارقی مدیر کل سابق قدر دانی شد.

پیش از این صادقی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بود که بعد از رفتن شارقی مدیرکل سابق سرپرستی این اداره را برعهده گرفت.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.