افزایش کمک های مردمی به کمیته امداد اردبیل در سالجاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک های مردمی به کمیته امداد امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 37 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: در این مدت خیرین اردبیل حدود 200 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کرده اند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد با تداوم مشارکت نیکوکاران در طرح‌های حمایتی پاسخگوی تمامی نیازهای خانوارهای تحت حمایت خواهد بود، اظهار داشت: از این مقدار 55 درصد از کمک‌های مردم نیکوکار استان نقدی بوده است.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در این مدت خیرین استان 23 میلیارد و 750 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند، افزود: صدقه پرداختی نیکوکاران در سرفصل‌های مختلف کمیته امداد برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، جهیزیه، بهسازی مسکن و فعالیت‌های فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه شده است.


توحیدی گفت: در این مدت همچنین خیرین بیش از 18 میلیارد ریال نیز در طرح احسان حسینی مشارکت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 183 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: تلاش می شود با استفاده از ابزار و روش‌های نوین و الکترونیکی روند خدمت رسانی به خانوار‌های بی ‌بضاعت بیش از پیش در استان تسریع یابد.

انتهای پیام/ع

مشارکت خیرین در طرح احسان حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.