معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: خوزستان به عنوان اولین استان در کشور، علاوه بر دفتر معاونت جوانان دارای مجمع امور جوانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدمهدی، تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: خوزستان به عنوان اولین استان در کشور، علاوه بر دفتر معاونت جوانان دارای مجمع امور جوانان است و از این طریق به مشکلات سمن ها در حوزه جوانان رسیدگی می شود.

وی افزود: امیدواریم خوزستان گام های موثری در حوزه جوانان بردارد و به عنوان یک الگو در سطح کشور معرفی شود و هدف ما این است که مجمع امور جوانان استان ها بر پایه نهادهای مردم نهاد اداره شود و نباید یک تشکیلات دولتی باشد‌.

افشین حیدری، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: با توجه به هدف گذاری که در خصوص افزایش سمن های استان داشتیم بخش زیادی از کارهای مربوط به حوزه جوانان را به سمن ها واگذار کردیم.

وی  با اشاره به حل مشکلات جوانان کشور عنوان کرد: علاوه بر یک خانه جوان در شهرستان اهواز، 3 خانه جوان دیگر در این شهرستان تشکیل خواهیم داد و انتظار داریم مشکلات جوانان استان به وسیله این خانه ها برطرف شود.

  سید مهدی موسوی، رییس مجمع امور جوانان خوزستان گفت: مجموعه سازمان های مردم نهاد خوزستان با 7 کمیسیون تخصصی کار خود را بر مبنای کاهش آسیب های اجتماعی استان با قدرت آغاز خواهد کرد.

وی افزود: اولویت ما کاهش محرومیت و توسعه گردشگری و افزایش سمن ها در استان است و در حال حاضر 70 سمن در استان فعالیت می کنند که با برنامه ریزی لازم این تعداد به یک صد سمن افزایش می یابد‌.

موسیوی بیان کرد: افزایش مشارکت های اجتماعی در سازمان های مردم نهاد است از دیگر اولویت مجمع جوانان است.

 رییس مجمع امور جوانان خوزستان گفت: که خوزستان جز استان های جوان کشور است  و تمام هزینه های این مجمع از خیرین و سازمان های مردم نهاد تامین می شود لذا برای این که بتوانیم با آرامش بهتری کار خود را دنبال کنیم به حمایت های ویژه تری نیاز داریم.

انتهای پیام/م

وجود دفتر معاونت جوانان در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.