مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

گرفتن وجه از ورزشکاران اعزام به مسابقات کشوری غیر قانونی است  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: گرفتن هرگونه وجه از ورزشکاران به منظور اعزام به رقابتهای کشوری غیر قانونی است.  

گرفتن وجه از ورزشکاران اعزام به مسابقات کشوری غیر قانونی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این اداره کل منابع مالی کافی برای حضور ورزشکاران استان در رقابتهای کشوری از جمله المپیاد استعدادهای برتر ورزشی را تامین کرده است،اظهار کرد:دریافت هرگونه وجه از سوی هیئتهای ورزشی برای اعزام ورزشکاران به هر رقابت ورزشی غیر قانونی است.
 
صابر رحیمی با اعلام این مطلب تاکید کرد:ورزشکاران و خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند تا اقدامات قانونی عمل آید.
 
وی همچنین در خصوص برگزاری المپیاد کشوری استعدادهای ورزشی گفت:پیش بینی می شود بیش از ۷۷۰ ورزشکار از استان کرمانشاه در قالب بیش از ۴۰ رشته ورزشی به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعزام می شوند. 
 
وی با تاکید بر اینکه آینده ورزش کشور در گرو استعدادیابی است اظهار کرد: برگزاری المپیاد‌های نخبگان علاوه بر ایجاد شادابی و نشاط،آینده ورزش کشور را در حوزه ورزش قهرمانی را تضمین خواهد کرد.
 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به در پیش بودن میزبانی استان کرمانشاه در المپیاد نخبگان ورزشی در ۲ رشته ورزشی گفت: استان کرمانشاه در رشته های کونگ فو و ترامپولین از اول لغایت هشتم آذرماه میزبان المپیاد خواهد بود.

 

انتهای پیام/ز


  میزبانی استان کرمانشاه در المپیاد نخبگان ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.