نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

روحانی ۲۸ آبان به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آخرین اخبار رسیده سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی، به روز دوشنبه ۲۸ آبان موکول شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی اظهار کرد: به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی آب و هوای استان، سفر روحانی به آذربایجان غربی در روز چهارشنبه ۲۳ آبان لغو شد.

وی افزود: گویا براساس آخرین اخبار رسیده مبنی بر سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی، این سفر به روز دوشنبه ۲۸ آبان موکول شده است.

گفتنی است رئیس جمهور برای افتتاح چندین پروژه از جمله بهره‌برداری از راه آهن ارومیه - مراغه، بهره‌برداری از بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) خوی، گازرسانی به ۲۰ روستای استان و شهر سرو ارومیه، افتتاح فرودگاه و نیروگاه ماکو، بهره‌برداری از فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، افتتاح آزمایشگاه مرجع و کلینیک روزانه ارومیه و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه بیمارستان‌های شهید مطهری و آیت الله طالقانی ارومیه و چند طرح دیگر به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد که در سال ۹۷ این سفر چندین بار به تعویق افتاده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر در خصوص تغییر برنامه‌های ریاست جمهوری در سفر به آذربایجان غربی، خبری در دست نمی‌باشد.

 

انتهای پیام/ی

 

زمان سفر روحانی به استان آذربایجان غربی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آفریده
۱۵:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
سلام و عرض خوشامد خدمت ریاست محترم جمهور
ارزومندیم ساعاتی هرچند اندک درجمع دانشگاهیان دانشگاه ارومیه باشید در صورت پاسخ به این خواسته دانشگاهیان بسیار خرسند خواهیم بود تا میزبان حضور شما باشیم باتشکر ویژه