تصویب پروژه فروسیلیس آلومینیوم طبس

فرماندار طبس گفت:طرح فروسیلیس آلومینیوم طبس در شورای سرمایه گذاری خارجی ایران که روز گذشته با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در تهران برگزار شد به تصویب رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛طلایی مقدم فرماندار طبس گفت:طرح فروسیلیس آلومینیوم طبس در شورای سرمایه گذاری خارجی ایران که روز گذشته با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در تهران برگزار شد به تصویب رسید.

وی افزود:این طرح با  سرمایه نقدی، غیر نقدی، ثابت و در گردش به مبلغ 177 میلیون دلار به تصویب نهایی رسید.

طلایی مقدم با بیان اینکه تا 10 روز  آینده کارهای اجرایی این طرح آماده می شود،گفت:  ظرفیت تولید سالانه این طرح 108 هزار تن است که زمینه اشتغال  540 نفر را فراهم می کند. 

فرماندار طبس افزود:  پروژه فروسیلیس آلومینیوم یکی از طرح  های مهم و تأثیر گذار در اشتغال زایی و جلوگیری از خام فروشی زغال سنگ در شهرستان است .

وی گفت:  با اجرای این گونه طرح ها، به تحقق یکی از محور های سند چشم انداز توسعه شهرستان طبس که همان تبدیل شدن به پایتخت فرآوری معادن کشور با محوریت زغال سنگ و مطرح شدن به عنوان قطب زغال سنگ خاورمیانه است، دست خواهیم یافت.

طلایی مقدم افزود:شهرستان طبس با داشتن بیشترین معادن زغال سنگ کشور، ظرفیت مناسبی برای راه اندازی واحد فروسیلیس آلومینیوم دارد.

انتهای پیام/غ

پروژه فروسیلیس آلومینیوم یکی از طرح  های مهم و تأثیرگذار در اشتغال زایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.