معاون امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور؛

پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به دهیاری‌ها بدون ضامن

معاون امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: دولت برای توسعه روستا‌های کشور ۵۰۰ میلیون تسهیلات ۸ درصد به دهیاری‌ها بدون ضامن پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جندقیان، بیدگلی،معاون امور دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور در اسدآباد گفت: دولت برای توانمند سازی اقتصاد در روستا‌های کشور تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی به دهیاری‌ها پرداخت میکند.

او  افزود: هم اکنون ۷۰۰ طرح اقتصادی بزرگ و تاثیر گذار در روستا‌های کشور با ۳۰۰ میلیارد تومان تصویب شده و به زودی پرداخت می شود.

جندقیان، بیدگلی گفت: در این رابطه تفاهم نامه با پست بانک منعقد شده و با ایجاد یک الگوی اشتغال موفق بر اساس اولویت‌های روستا‌ها در کشور بدنبال رونق کسب و کار هستیم و این کار با مشارکت دهیاران و مردم انجام میشود.

او از دهیاران خواست با ارائه طرح اقتصادی به توسعه روستا کمک کند و دهیاری را از وابستگی به کمک‌های دولتی هم بی نیاز و خودکفا کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم توجه به اقتصاد روستا را از اولویت مهم دولت و مجلس دانست و گفت: باید شرایط طوری شود که ما در روستا‌های کشور مهاجرت معکوس داشته باشیم و زمینه برگشت به روستا‌ها فراهم شود.

اکبر رنجبرزاده گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت ۱۰۲ روستا دارد که از این تعداد ۷۷ روستا دارای دهیاری هستند.

انتهای پیام/ا

پرداخت تسهیلات به دهیاری های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.