برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دو ومیدانی استان سمنان

رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی گفت: مجمع انتخاباتی هیئت دو ومیدانی استان سمنان برگزار شد.

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دو ومیدانی استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی در مجمع انتخاباتی هیئت دو ومیدانی استان سمنان گفت: تربیت و آماده سازی نیروی ورزشکار دختران باید در اولویت هیئت‌های دو و میدانی استان‌ها قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: افراد باید از همه‌ی ظرفیت‌های دو و میدانی استفاده کنندو توسعه و تجهیزات هیئت‌ها در استان‌ها بر اساس مطلوبیت مکانی و آمایشی است.

کیهانی تصریح کرد: نگاه فدراسیون به استان سمنان نگاه ویژه‌ای است و هم چنین هیئت دو ومیدانی باید ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش برقرار کند.

وی در رابطه با وضعیت دو و میدانی استان سمنان عنوان داشت: وضعیت مطلوب است ومشکلی وجود ندارد و با وجود آقای کیهانی قطعا آینده‌ای روشن و مطلوب در انتظار هیات دو و میدانی استان سمنان خواهد بود.

کیهانی در خصوص ورزشکاران سازمان یافته دو و میدانی کشور هم اظهار داشت: حدود ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته دو میدانی در سطح کشور وجود دارند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی هم چنین در خصوص کارت مربیان و بازیگران داوری این رشته اضافه کرد: بنا است روی مربیان وداوران فعال این رشته متمرکز شویم و تلاش بر این است صدور کارت به افرادی اختصاص یابد که فعالیت کیفی دارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت مربیان وداوران جنس مخالف مکانیزمخاصی وجود دارد و در چارچوب کاری فدراسیون و وزارت ورزش پیش خواهیم رفت. در چارچوب کاری فدراسیون یا وزارت ورزش امکان فعالیت مدرسان خانم برای آقایان و آقا برای بانوان وجو دارد و تاکنون نتیجه گیری این مورد هم مطلوب بوده است.

در این نشست همچنین علی اصغر نصیری گرجی با کسب ۱۵ رای ماخوذه از ۱۵ رای به عنوان رئیس جدید هیئت دو و میدانی استان سمنان انتخاب شد.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.