آیت‌الله جنتی: امیدواریم با نابودی آل سعود اوضاع یمن سامان یابد

دبیر شورای نگهبان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

آیت‌الله جنتی: امیدواریم با نابودی آل سعود اوضاع یمن سامان یابدبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز چهارشنبه با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی‌رسد.

آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

وی در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تاکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکانپذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان ‌می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
انشالله نابودی رژیم صهیونیستی
Germany
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
درود بر مردم مقاوم یمن
آخرین اخبار