تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه تا پایان آذر ماه سال‌جاری خبرداد و گفت : سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خود باوری بین خبرنگاران انقلابی و افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها؛ ارتقاء منزلت خبرنگاران بسیجی همچنین کادرسازی و شبکه سازی بسیج برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که از زمان آغاز فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا کنون آثار مختلفی در محورهای اعلام شده به دبیرخانه ارسال شده است، گفت : پیش از این آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا پایان آبانماه بود که به دلیل اسقبال علاقه مندان مهلت ارسال آثار تا پایان آذر ماه تمدید شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : همچنین موضوع محورهای جشنواره به هشت محور افزایش یافته که موضوع اصلاح الگوی مصرف آب نیز به محورهای جشنواره افزوده شده است.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در هشت محور مختلف شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی ، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی و اصلاح الگوی مصرف آب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موحد تصریح کرد: این جشنواره در قالب عکس، موشن گرافی، خبر،گزارش (تلویزیونی _مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه نویسی، مقاله برگزار می شود.

وی همچنین در پایان گفت: بخش ویژه جشنواره موضوع ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب است که علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.comویا به آیدی جشنواره به نشانی jashnvarehresaneh @ ارسال کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف تقویت روحیه خود باوری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار