سرلشکر موسوی در سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم:

رژیم صهیونیستی از دسترسی جبهه مقاومت به مناطق اشغالی هراسناک است/دشمنان ضعیف‌تر از هر زمانی هستند

فرماندهی کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای، سرخورده است گفت: این رژیم نامشروع از دسترسی زمینی جبهه مقاومت به مناطق اشغالی هراسناک است.


رژیم صهیونیستی از دسترسی جبهه مقاومت به مناطق اشغالی هراسناک است/دشمنان ضعیف‌تر از هر زمانی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرماندهی کل ارتش در مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهید حاج حسن طهرانی مقدم و شهدای هوافضای سپاه که در محل حسینیه امام رضا(ع) نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: خداوند بزرگ را شاکرم که توانستم امروز در این جمع نورانی حضور داشته باشم.

وی افزود: شهدا از مصادیق شجره طیبه هستند که ریشه آنها در ایمان به خدا، اعتقادات اسلامی ما و فرهنگ معصومین است، هر روز و هر ساعت ثمرات و نتایج حرکات شهدا را با چشم خود مشاهده می‌کنیم.

امیر موسوی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم و شهید کاظمی از آثار و برکات همیشه شجره طیبه هستند، اظهار کرد: این شهدا در جنگ اراده‌ها پیروز شدند و توانستند پرچم پیروزی را تا آخرین خاکریز پیش از سرزمین‌های اشغالی بر زمین بکوبند.

وی افزود: بر سنگ مزار شهید طهرانی مقدم جمله‌ای با این مضمون نوشته شده است که «اینجا مزار کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند»، اما من می‌خواهم این جمله را اینگونه ادامه دهم که «اینجا مزار کسی است که اسرائیل را نابود خواهد کرد» قطعا و بدون تردید ان‌شاالله.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: قطعاً جامعه‌ای که به برکت و رهنمود‌های شهدا و تحت ولایت ولی فقیه زنده است، حیات واقعی دارد.

وی همچنین درباره فلسفه وجودی نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: نیروی هوافضای سپاه از آثار و برکات همین شجره طیبه است و نام این نیرو برای دوستان رحمت، خوشایند و دلگرم کننده و برای دشمنان همچون صاعقه‌ای است که در دل آنان رعب و وحشت ایجاد می‌کند.

امیر موسوی درباره دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران در هر مقطع زمانی دستاورد‌های جدیدی را برای جبهه مقاومت ارائه می‌کند که این نشان از قدرت روزافزون این نیرو دارد.

وی درباره جنایت‌ها و تلاش‌های آمریکا برای نابودی و شکست ایران اسلامی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که همان شیطان رانده شده است در تلاش بود تا کشور عزیزمان و جبهه مقاومت را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نظامی و امنیتی تحت فشار قرار دهد که با مقاومت و استحکام این جبهه این کار هم مانند باقی توطئه‌های گذشته دشمن شکست خورد.

امیر موسوی درباره پیشرفت کشورمان از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: امروز کشورمان با وجود همه فشار‌ها و تهدید‌ها راه پیشرفت و استقلال را پیموده است و امروز در منطقه جایگاه و نقشی تعیین کننده دارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تحولات جنگ اسرائیل و لبنان در جنگ‌های ۸ روزه، ٢٢ روزه و ٣٣ روزه، این رژیم را زودتر به سوی نابودی کشانده است، تصریح کرد: اسرائیل در تلاش بود تا با عادی سازی روابط خود با برخی کشور‌های عربی و ارتجاع منطقه روند نابودی خود را کندتر کند، اما این روند هم مانع این کار نشد.

وی ادامه داد: امروز به قدرت می توانیم ادعا کنیم که اصل هژمونی آمریکا در غرب آسیا شکست خورده و پایان یافته است و دوران حاکمیت اسلام و و پایداری و دوام به جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است؛ امروز آسیا تبدیل به محل شکست و نابودی هژمونی آمریکا شده و این از همان اثرات شجره طیبه است؛ اما باید بدانیم که این پایان راه نیست و در میانه راه هستیم.

امیر موسوی گفت: آرام نگرفتن تا کوبیدن سر دشمن به سنگ؛ به خواست خدا، پیام شهیدان، حرکت و تلاش تا تحقق تمام آرمان‌های والای انقلاب است.

فرمانده ارتش با اشاره به راهبرد مداخله آمریکا در منطقه از راه دور اشاره کرد و تصریح کرد: برخی از کشورها و دولت‌ها با رفتار قرون وسطایی خود و رفتار مولد خشونت و جنگ در یمن؛ همچنین حمایت از تروریست‌ها در منطقه، از یک سو به دنبال انحراف مردم منطقه از مشروعیت خود هستند و از طرفی رویاهای جاه‌طلبانه صدامک‌ها را دنبال می‌کنند.

امیر موسوی افزود: رژیم نجس و نامشروع صهیونیستی که حیات پلید آن با شرارت همراه بوده و با جنگ‌افروزی به دنبال تثبیت موقعیت خود است، در سوریه تلاش می‌کند روند اضمحلال محتوم خود را کُند کند؛ همچنین با عادی‌سازی روابط با اعراب مرتجع، قصد دارند تهدیدات علیه ایران را افزایش دهد.

وی سازمان‌های تروریستی را یکی دیگر از بازیگران منطقه و سرعت‌گیرهای مقاومت در منطقه دانست و تصریح کرد: فتنه‌انگیزی همه این گروه‌ها با هدایت آمریکاست؛ لازم است که با هوشیاری راهبردی، روز به روز بر توانمندی دفاعی بیافزاییم تا راه نیمه‌تمام شهدا را طی کنیم  که فردای قیامت در پیشگاه شهدا روسفید باشیم.

فرمانده ارتش ادامه داد: به خواست خدا و برکت خون شهدا، دشمنان ضعیف‌تر از هر زمانی هستند؛ آمریکای ترامپ ضمن انزوای بین‌المللی، تمام دستاوردهای دروغین دموکراتیک را نابود کرده است.

امیر موسوی با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای، سرخورده است و از دسترسی زمینی جبهه مقاومت به مناطق اشغالی هراسناک است، تصریح کرد: حرکت ما برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظّم انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی هر روز شتاب بیشتری می‌گیرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره وحدت ارتش و سپاه تصریح کرد: امروز ارتش و سپاه ید واحده‌ای هستند که بر فرق هر دشمنی که فرود آید، آن دشمن دیگر نمی‌تواند از جای خود برخیزد.

وی ادامه داد: قالب ولایت و ولایت مداری امروز از نیرو‌های نظامی ایران آلیاژی مستحکم ساخته که بنیانی مرصوص در برابر دشمنان است.

امیر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت هستند که امنیت پایداری را ایجاد کرده و علاوه براین که هم افزایی نیرو‌های مسلح طبق فرمان مقام معظم رهبری لازم است بلکه نمایش این وحدت و هم افزایی برای کورکردن چشم دشمنان لازم است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی
France
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
امروز ارتش و سپاه یک واحده‌ای هستند که بر فرق هر دشمنی که فرود آید، آن دشمن دیگر نمی‌تواند از جای خود برخیزد.درود بر امیر سرافراز ارتش ایران اسلامی
Germany
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
سلام و درود به ارتشیها وپاسداران و همه ی حافظان امنیت اگر زمانی اتفاقی بیفتد مثل زمان جنگ
مطمئن باشید عزیز انمان را همراهی و پشتیبانی می کنیم.
Italy
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
فکر معیشت نیروهای انتظامی باشید
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۳:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
باسلام ودرود به روان پاک شهدا و شهیدان زنده و امیران و سرداران رشید و پرتوان ، امیرعزیز دست و پای مردانگی شما ،بلکه خاک زیرپای شمارا میبوسم و افتخارم براین است که یک ایرانیم و بعد خدا ،زیر سایه امنیتی که شما،درکشور برقرار ساختید درآرامش زندگی میکنیم.پاینده برقرار جمهوری اسلامی ایران ، به کوری هردوچشم ناپاک بدخواهان ودشمنان بدسیرت و پست فطرت.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
زنده و پیروز باد انقلاب اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۳۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
توان موشکی خار چشم بدخواهان شده است
و ما برای داشتن این امنیت به نظامیان باهوش و جان بر کف خود میبالیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
سلام من خودم پاسدار هستم افتخار میکنم به این امیر با صلابت و پشتیبان ولایت فقیه . خدا پشت و پناه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۷
درود بر امیر ارتش اسلام مالک اشتر پشت خیمه دشمن است فقط اذن جهاد
لبیک یا مهدی عج
آخرین اخبار