استفانلی مطرح کرد؛

مقایسه هزینه جراحی زیبایی در ایران با اروپا و آمریکا/ فرانسوی‌ها تجربه جراحان ایرانی در جراحی زیبایی بینی را ندارند

یک جراح پلاستیک فرانسوی گفت: جراحان زیبایی فرانسه به اندازه ایرانی‌ها در جراحی زیبایی بینی تجربه ندارند.

مقایسه هزینه جراحی زیبایی در ایران با اروپا و آمریکا/ فرانسوی‌ها تجربه جراحان ایرانی در جراحی زیبایی بینی را ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مت استفانلی پروفسور جراحی پلاستیک، استاد دانشگاه دکارت پاریس و سخنران اولین سمپوزیم بین‌المللی جراحی صورت، در نشست خبری این سمپوزیم گفت: در آمریکا و اروپا بیشتر تمایل مردم بر این است که جراحی پلاستیک با حداقل تغییر در صورت انجام شود و خواسته افراد از پزشکان این طور است که جراحی زیبایی به گونه‌ای انجام شود که کسی متوجه انجام عمل جراحی در صورت فرد نشود.

جراحان زیبایی ایران توانمندی بسیار بالایی دارند

وی با بیان اینکه جراحان فرانسوی به اندازه جراحان ایرانی در راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی تجربه ندارند، گفت: در آمریکا و اروپا جراحی لیپوساکشن و زیبایی بینی رو به افزایش است و نسبت جراحی زیبایی زنان به مردان در فرانسه 6 به 1 است.
 
این جراح پلاستیک فرانسوی با اشاره به نحوه پوشش بیمه‌ای جراحی‌های زیبایی در فرانسه گفت: در اروپا و آمریکا اعمال جراحی که درمانی باشد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند. به عنوان مثال در برخی خانم‌ها جراحی کوچک‌کردن سینه برای رهایی از درد کمر و شانه تحت پوشش بیمه قرار دارد.
 
این استاد دانشگاه دکارت فرانسه ادامه داد: جراحی زیبایی بینی در فرانسه تحت پوشش بیمه نیست مگر اینکه جراحی برای اصلاح تیغه بینی و باز کردن مجاری هوایی باشد، همچنین انجام جراحی باز کردن مجاری هوایی به وسیله جراحان پلاستیک مشمول بیمه نمی‌شود.
 
استفانلی با اشاره به هزینه جراحی‌های زیبایی در کشورهای اروپایی و آمریکا گفت: هزینه جراحی زیبایی در فرانسه از 5000 یورو در ایتالیا از 7000 یورو، اروپای شرقی از 3000 یورو و آمریکا از 8000 یورو شروع می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که نظر جراحان فرانسوی درباره سطح جراحی زیبایی در ایران و توانمندی جراحان ایرانی گفت: ایران کشور بزرگ، مشهور و با تاریخ و پیشینه فرهنگی بسیاری است و مردم آن فرهنگ بالایی دارند.
 
این جراح پلاستیک فرانسوی گفت: همچنین به دلیل آنکه ایرانی‌ها علاقه زیادی به انجام جراحی زیبایی دارند، جراحی زیبایی ایران از توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار