اعلام برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در هفته کتاب و کتابخوانی

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزد گفت:برنامه‌هایی در اداره فرهنگ و ارشاد تدوین شده که در هفته کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می‌شود.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  گفت: برنامه‌هایی در اداره فرهنگ و ارشاد تدوین شده که در هفته کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می‌شود.

جوادیان زاده با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان گفت: شعارهفته کتاب و کتابخوانی حال خوش خواندن است که با این شعار می‌توانم مطالعه کتاب را در سطح استان فرهنگسازی کنیم.

وی کسب نشان پایتخت جهان و ایران، اهدای کتاب به مدارس و مناطق محروم و باشگاه‌های کتابخوان، تقدیر از مروجین کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، نقدوبررسی کتاب در شهرستان‌ها، نشست‌های کتابخوان و حضور اتوبوس کتاب در نقاط مختلف شهر را از مهمترین برنامه‌های اداره ارشاد در افزایش ساعات مطالعه و ارتقاءکیفیت مطالعه مردم استان یزد عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  با اشاره به برگزاری طرح ملی کتاب گردی در استان گفت: طرح ملی کتاب گردی در روز‌های مشخصی در کتابفروشی‌های سطح شهر برگزار می‌شود که مردم با حضور در کتابفروشی‌ها ضمن بازدید از کتاب‌های گوناگون با موضوعات مختلف نیز آشنا می‌شوند که می‌تواند در بالابردن سطح مطالعه موثر باشد.

انتهای پیام/ی

برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد

برچسب ها: کتاب ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار