آخرین وضعیت کاراته کا‌های سانحه دیده اتوبوس از زبان رییس هیات استان فارس

احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس در خصوص کاراته کا‌های سانحه دیده در مسیر شیراز - تهران ، توضیحاتی ارائه داد.

آخرین وضعیت کاراته کا‌های سانحه دیده اتوبوس از زبان رییس هیات استان فارسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون کاراته ، اتوبوس تیم منتخب بانوان سبکهای آزاد استان فارس که برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور( انتخابی تیم ملی سبکهای آزاد) شب گذشته از شیراز عازم تهران شده بود, دچار سانحه شد و ۱۴ کاراته کا مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند.

احمد مبارکی, رئیس هیات کاراته استان فارس در خصوص وضعیت آسیب دیدگان این حادثه به سایت فدراسیون کاراته گفت: اتوبوس ساعت ۸ و سی دقیقه از شیراز عازم تهران بود که به دلیل بارندگی و لغزش جاده دچار حادثه شد و ۱۴ کاراته کا حاضر در اتوبوس دچار مصدومیت شده و به بیمارستان ولیعصر صفاشهر منتقل شدند.

او افزود: به محض اطلاع از حادثه بنده در بیمارستان حاضر شدم و پیگیر وضعیت آسیب دیدگان بودم که خوشبختانه ۱۲ نفر از آنها مرخص شدند اما ۲ نفر از آنها به دلیل شکستگی دست و پا و برای ادامه مداوا به بیمارستان شیراز انتقال پیدا کردند.

مبارکی گفت: از محمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته که پیگیر موضوع بوده و چندین بار تماس گرفته و در خصوص وضعیت کاراته کا ها پرس و جو کردند, تشکر و قدردانی می کنم.


بیشتر بخوانید:واژگونی اتوبوس بانوان کاراته کار فارس/۱۶ نفر مصدوم شدند/بی احتیاطی راننده عامل واژگونی اتوبوس + اسامی مصدومان


انتهای پیام / 

اظهارات رئیس هیات کاراته فارس درباره تصادف کاراته کاها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار