مشاور فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت:شهدا انقلاب ما را ضمانت و استحکام بخشیده‌اند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید در ترویج ارزش‌ها و ایثارگری‌های شهدا تلاش کنیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد نورالهی مشاور فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) شامگاه پنجشنبه در دهمین یادواره 264 شهید شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: شهدا انقلاب ما را ضمانت و استحکام بخشیده‌اند و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید در ترویج ارزش‌ها و ایثارگری‌های شهدا تلاش کنیم.

 وی از شهدا به عنوان ذخایر حقیقی اسلام نام برد و گفت: پیام مقاومت و ایستادگی را باید در عملیات محرم که در آستانه سالروز این عملیات هستیم  یافت.

مشاور فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) به انجام 162 عملیات در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: استان اصفهان 23 هزار شهید هزار رزمنده به جبهه‌های جنگ اعزام کرده است و وسعت ایثارگری مردم این استان گسترده‌تر از وسعت جغرافیایی آن است.

 نوراللهی تصریح کرد: امروز عرصه امتحان دیگری به وجود آمده است و جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای جغرافیایی حضور حماسی دارد.

وی در پایان بیان داشت:  شهرستان بویین میاندشت با این جمعیت اندک  در زمان هشت سال دفاع مقدس  264 شهید را تقدیم اسلام کرده و حدود 2580 رزمنده وایثارگردر جبهه‌ها از این منطقه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/م

برگزاری یادواره 264 شهید شهرستان بویین میاندشت

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار