در پیام‌های جداگانه‌ای؛

احزاب و تشکل‌های سیاسی در گذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفتند

احزاب و تشکل‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای در گذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفتند.

احزاب و تشکل‌های سیاسی در گذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفتندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، احزاب مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای در گذشت نوربخش و تاج‌الدین را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت حزب اسلامی کار به مناسبت درگذشت مرحوم نوربخش و تاج‌الدین

درپی درگذشت مرحوم نوربخش مدیرعامل و مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی حزب اسلامی کار با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به خانواده‌های درگذشتگان و جامعه کار و تولید کشور تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم انالله وانا الیه راجعون

حادثه تلخ درگذشت ناگهانی دو تن از خدمتگزاران جامعه کار و تولید کشور موجب غم و تاسف فراوان شد. حزب اسلامی کار ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های عزیزان، مرحوم دکتر نوربخش و تاج الدین و نیز وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولین واعضای خانه‌های کارگر و کارفرمایان در سراسر ایران، کارکنان پرتلاش سازمان تامین اجتماعی، معاونین و مدیران وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی، برای درگذشتگان آرزوی علو درجات الهی وبرای بازماندگان صبر جزیل آرزومند است.


پیام تسلیت حزب اراده ملت ایران در پی درگذشت نوبخش و تاج الدین

*کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خبر تلخ و دلخراش سانحه تصادف رانندگی و درگذشت ناگوار آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

دو خدمتگذاری که همواره دغدغه معیشت کارگران و قشر ضعیف جامعه را داشتند.حزب اراده ملت ایران فقدان آن عزیزان سفر کرده را ضایعه‌ای اندوهباربرای کشور، پیکره سازمان تأمین اجتماعی و جامعه پزشکی ایران می‌داند.

بدینوسیله این حادثه ناگوار به همکاران آن عزیزان در سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن‌ها و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را خواستاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار