تساوی حریف ایران روی ضربه پنالتی/ ونزوئلا با مساوی به شاگردان کی روش رسید

تیم ملی فوتبال ونزوئلا در چارچوب دیداری تدارکاتی مقابل ژاپن به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار تدارکاتی در اویتا ، تیم های ژاپن و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که تقابل این ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  هیروکی ساکای در دقیقه ۴۰ برای سامورایی ها گلزنی کرد و نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید اما توماس رینکون در دقیقه 81 روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند و سبب شد تا تیمش مقابل ژاپنی ها شکست نخورد.

ونوزئلا که با هدایت رافائل دودامل برای مسابقات کوپا آمریکا آماده می شود، با ستاره های لیگ برتری و معروفش پس از دیدار با ژاپن راهی دوحه قطر می شود تا آماده بازی با شاگردان کی روش در ایران شود. در بازی ونزوئلا و ژاپن، سامورایی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و درجالیکه به دلیل ترافیک در شهر، تنها ۴۵ دقیقه پیش از شروع بازی به ورزشگاه رسیدند اما بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و ۱۲ شوت روانه دروازه حریف کردند که ۴ تای آن درون چارچوب بود و عملکرد خوب دروازه بان اجازه نداد تا اختلاف بیشتر شود. 

یوشیدا، مدافع ژاپنی کاشیما آنتلرز ژاپن که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت، از روی سکوها تماشاگر بازی هم تیمی هایش بود. ژاپن که برای جام ملت های آسیا آماده می شود، پس از بازی با پاناما، اروگوئه، کاستاریکا، ونزوئلا به صاف قرقیزستان می رود. 

همچنین از سویی دیگر، تیم ملی فوتبال ایران هم پس از پیروزی مقابل ترینیداد و توباگو، یکشنبه راهی قطر می شود تا با تیم ملی فوتبال ونزوئلا بازی کند. این مسابقه سه شنبه در دوحه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

سایت AFC: جهانبخش، ستاره‌ای که جام ملت‌ها را نورانی خواهد کرد/ هواداران ایران خواهان بازی هجومی هستند

لارنس: فوتبال ایران در آسیا جزو بهترین‌ها است

یک دقیقه سکوت پیش از دیدار ایران و ترینیداد به احترام جی لوید ساموئل


انتهای پیام/

تیم ملی ایران به مصاف ونزوئلا می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار