اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی دانشگاه های پیام نور

استاندار کرمانشاه از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی دانشگاه های پیام نور شهرستان های سرپل ذهاب ، گیلانغرب و ثلاث باباجانی که در زلزله 7.3 ریشتری آبان ماه آسیب دید، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه   گفت: در 24 مرداد ماه امسال 2 میلیارد تومان به این دانشگاه و به تازگی هم 170 میلیون تومان ابلاغ شده که از این مبلغ 800 میلیون تومان صددرصد تخصیص داده شده است.

وی با  اشاره به تخصیص بخشی از اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: آن چه که مشخص است رئیس مرکز پیام نور شهرستان سرپل ذهاب در بازسازی این دانشگاه به دلیل پیگیری نکردن موضوع کوتاهی کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: زلزله‌ای که در سرپل‌ ذهاب اتفاق افتاد، دانشگاه پیام نور را هم درگیر این موضوع کرد و در چند ماه اول بیمارستان صحرایی را در فضای دانشگاه مستقر کردیم و امکانات و ساختمان های کمتر آسیب دیده را در اختیار بیمارستان قرار دادیم.

بهمن سعیدی پور افزود: بدون هیچ محدودیتی کل فضای آموزشی دانشگاه را در اختیار بیمارستان صحرایی قرار دادیم، اما بعد از تخلیه حتی یک ساعت هم آموزش را تعطیل نکرده و نیمسالی که زلزله آمد راس ساعت تمام آزمون‌ها را در سرسرای ورزشی که اجاره کرده بودند، برگزار کردیم.

انتهای پیام/ز


تخصیص اعتبار برای بازسازی دانشگاه پیام نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار