استاندار کرمانشاه در کنفرانس خبری نهاد ریاست‌جمهوری

تا آخرین لحظه و ساخت آخرین خانه در کنار زلزله زدگان هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: به ملت ایران و به خصوص مردم استان کرمانشاه قول میدهیم که تا آخرین لحظه و ساخت آخرین خانه در کنار زلزله زدگان باشیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند-استاندار کرمانشاه- در کنفرانس خبری نهاد ریاست‌جمهوری در سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: صمیمانه از مقام معظم رهبری تشکر میکنیم که در پی پیام معظم له، ملت عزیز ایران به یاری مردم استان کرمانشاه شتافتند و با رهنمودهای ارزنده ایشان بود که نقشه ی راه برای ادامه کار مشخص گردید.

وی بیان کرد :از ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت، شخص وزیر محترم کشور بابت حضور سریع و حمایتهای بیدریغ خود از زلزله زدگان قدردانی میکنیم.

وی ادامه داد: از خدمات و جانفشانی نیروهای ارتش، سپاه، هلال احمر، بنیاد مسکن و ستادهای معین که از سراسر کشور به کمک مردم کرمانشاه آمدند سپاسگزارم

استاندار کرمانشاه  گفت:به ملت ایران و به خصوص مردم استان کرمانشاه قول میدهیم که تا آخرین لحظه و ساخت آخرین خانه در کنار زلزله زدگان باشیم.

رسانه ها و شبکه های مجازی در ایجاد انسجام ملی برای کمکرسانی به زلزله‌زدگان تاثیر چشمگیری داشتند.

در این زلزله بازیابی روحی روانی مردم و به ویژه کودکان زیر ۸ سال با همکاری بهزیستی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که بهزیستی با همکاری سمن ها ۵۳ اکیپ در منطقه حضور داشته اند که حدود ۲۱۰ هزارنفر را تاکنون مورد غربالگری قرار داده اند که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.