آغازفعالیت كانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان

سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان گفت : خیل عظیم دانش آموختگان ما را بر آن داشت تا کانون دانش آموختگان فرهنگ و هنر را تاسیس کنیم و امیدواریم با برنامه ریزی های خوب بتوانیم گسترش چشمگیری را در این عرصه شاهد باشیم .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سيد محمد  قلمکاریان سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان درمراسم آغازفعالیت مجمع دانش آموختگان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان اظهار کرد : شما دانش آموختگان باید فرهنگ و هنر را  گسترش دهید و ما در همین راستا کانون  دانش آموختگان فرهنگ  و هنر را  راه  اندازی کرده ایم .

وی ادامه داد : قرار بر این  است در این کانون گروه های مختلف تشکیل شود و در رشته های مختلف هنری ، دوره های مختلفی توسط خود شما دانش آموختگان برگزار گردد .

سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان گفت :‌ خیل عظیم دانش آموختگان ما را بر آن داشت تا کانون دانش آموختگان فرهنگ و هنر را تاسیس کنیم  و امیدواریم با برنامه ریزی های خوب بتوانیم گسترش چشمگیری را در این عرصه داشته باشیم .

قلمکاریان افزود: دانشگاه توانسته است کلاس های خوب ، سایت های جدید ، نگارخانه آفرینش و برنامه دوره های فرهنگي و هنری که در رشته های مختلف خبرنگاری ، روابط عمومی ، فیلم سازی ، عکاسی ، امور فرهنگی ، انیمیشن ، موسیقی ونویسندگی را  برای دانشجویان تشکیل دهد.

وی افزود : درنظرداریم که دوره های آموزشی تک پودمانی و  آزاد تک درس و خاص  با اهدای مدارک معتبر را در این دانشگاه اجرایی و تفاهم نامه مشترک با دستگاه های مختلف منعقد کنیم .

سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان ادامه داد : برای برگزاری نمایشگاه ، همایش ها ، جشنواره ها ، عکاسی تبلیغاتی ، مستند سازی و نشریه تبلیغاتی  و ... فرم عضویت فرهنگ و هنر صادر شده است که شما  دانش آموختگان می توانيد در این کارگاه ها  شرکت کنید .

قلمکاریان اظهار کرد : با  65 کشور جهان در حال رایزنی هستيم و با یکدیگر همکاری خواهيم داشت در همين راستا طرح مشترك آموزشی اصفهان - فرايبورگ آلمان اخيرا صورت گرفت ؛ اين ارتباطات باعث مي شود که تبادل علمی و فرهنگی بسیار خوبی با  کشور های دیگر داشته  باشیم ، همچنین دانشگاه فرهنگ و هنر در حال بين المللی شدن است كه در ابتدا پذیرش دانشجو از کشور های نزديك مثل ترکمنستان ، تاجیکستان  و عراق را در برنامه های دانشگاه خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

تاسیس كانون دانش آموختگان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.