جباری: لیگ امسال وزنه برداری بهتر از سال گذشته بود

سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی گفت: از کسب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری خوشحال هستم، شرایط لیگ امسال خوب و راضی کننده بود.

علی جباری، سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ وزنه برداری بیان کرد: از کسب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری خوشحال هستم. شرایط لیگ امسال خوب و راضی کننده بود و برخی از ملی پوشان هم ( بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و سهراب مرادی ) در اختیار داشتیم و موفق به قهرمانی شدیم. 

او افزود: از هفته سوم به بعد، بهداد سلیمی را به دلیل خداحافظی از دنیای قهرمانی و حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما جوان هایی که حضور داشتند، خوب بودند و امتیازات زیادی را کسب کردیم. از لحاظ تعداد تیم های شرکت کننده، لیگ امسال بهتر از سال های گذشته بود و وزنه برداران هم در تیم های دیگر پخش شده بودند و لیگ خوبی داشتیم. 

جباری ادامه داد: 100 درصد لیگ می تواند به تیم ملی کمک کند و اگر لیگ برگزار نمی شد، بیشتر وزنه برداران انگیزه شان را از دست می دادند و چون لیگ منبع درآمدشان است و خوب کار می کنند، می تواند به تیم ملی کمک کنند. تیم های ملی حفاری، بیمه رازی و ... نسبت به تیم های دیگر قرارداد بهتری دارند و دیگر تیم ها نیز چون نظامی هستند، احتمال دارد قرارداد خوبی نداشته باشند اما از وزنه برداران سرباز استفاده می کنند و می توانند مثمرثمر باشد.

سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی در پایان گفت: نمی شود گفت که به طور کامل رکوردهای خوبی زده شد اما در کل خوب بود و ملی پوشان عملکرد مطلوبی داشتند.


بیشتر بخوانید:

موسوی:قسمت نبود به بازی های آسیایی بروم/رکوردهایی که در روز رکوردگیری زدم، در حد محلات هم نبود

موسوی:تلاش می کنم تا در بازی های آسیایی در ترکیب اصلی تیم باشم

موسوی: مسئولان پیگیر تغییر رنگ مدالم هستند/ تمریناتم را شروع کرده و منتظر دعوت برخواه هستم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی درباره شرایط لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار