راهپیمایی "منتظران ظهور حضرت مهدی (عج)" در نایین

سرپرست مهدویت نایین گفت: همزمان با سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج)، همایش راهپیمایی «منتظران ظهور» با شعار لبیک یا مهدی (عج) برگزار شد.

اعظم السادات مرتضوی سرپرست مهدویت نایین در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: کاروان راهپیمایی «منتظران ظهور»با هدف پاسداشت فرهنگ مهدویت و انتظار با حضور خواهران شهرستان نایین از جوار شهدای گمنام بوستان لاله تا مهدیه صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان بوِیژه جوانان از این برنامه تصریح نمود : اگر بخواهیم یک قدم به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شویم باید اخلاق و سبک زندگی ما، منش مهدوی شود.

مرتضوی افزود :برگزاری راهپیمایی منتظران ظهور اولین گام در مسیر انتظار است ولی نباید در این حد متوقف شویم و فرهنگ مهدوی را باید در رفتار و منش خود اجرایی کنیم.

سرپرست مهدویت نایین با بیان اینکه زن در امور اجتماعی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد گفت : نقش زن در ظهور حضرت حجت(عج) به صورت خودشناسی و مسئولیت تربیت سربازان خاص برای امام (نقش در خانه) می باشد.

وی در پایان اظهار نمود: آیت الله جوادی آملی می فرماید اگر زن از اصالت همسری و مادری خارج شود، از صراط مستقیم خارج شده و همچنین قرآن نیز به این مطلب اشاره دارد که همانطور که قرآن انسان ساز است، زن هم انسان ساز است.
صدها نفر از ارادتمندان حضرت ولی عصر (عج)امروز به مناسبت سالروز امامت حضرت مهدی (عج) با قرائت دعای فرج ، زیارت عاشورا ، مولودی خوانی ، ـآموزش مهدویت به کودکان همچنین پیمودن مسیر شهدای گمنام تا مهدیه صاحب الزمان (عج) با پای پیاده خواستار تعجیل در ظهور فرج شدند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی "منتظران ظهور حضرت مهدی (عج)" در نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.