کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی زرند در کشور

فرماندار زرند رتبه برتر فرمانداران و رؤسای انجمن کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،به مناسبت بزرگداشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، آیین گرامیداشت و تجلیل از فعالان و خادمان حوزه کتاب و کتابخوانی استان کرمان با حضور اسماعیل شفاعی معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حسین امیری رئیس مجمع نمایندگان، حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری، محمد جواد حسین زاده مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، حبیب ا... خنجری فرماندار زرند و میهمان ویژه مراسم، هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده مشهور و معاصر ایران و همچنین جمعی از کتابداران، در مرکز استان برگزار گردید که در این مراسم فرماندار زرند بعنوان رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی برتر در سطح کشور معرفی و با اهداء لوح سپاس از زحمات وی تقدیر بعمل آمد.

خنجری فرماندار زرند در حاشیه این مراسم گفت: از جمله عوامل تأثیرگذار در کسب این موفقیت، تشکیل جلسات منظم و مستمر انجمن شهرستان، اجرای طرح‌های مصوب، تلاش جهت جذب نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به امور کتابخانه ها، تلاش جهت همکاری خیرین در امور فرهنگی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ... می‌باشد.

وی افزود: براساس ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از عملکرد فرمانداران و رؤسای انجمن کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور طبق شاخص‌های تعیین شده و میزان دستیابی به این شاخص‌ها، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرند، رتبه برتر کشوری را کسب نمود و نتیجه تمام این تلاش‌ها رسیدن به هدف اصلی که همان افزایش سطح کیفی مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است، می‌باشد.

 در مراسم فوق از زحمات و تلاش‌های مهدی قاسمی زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، بعنوان دبیر نمونه انجمن کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /ی

حضور هوشنگ مرادی کرمانی در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار