ملی پوش تیم ملی سرعت جوانان:

فدراسیون، دوچرخه استاندارد در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهد

معین سعید ملی پوش تیم ملی جوانان سرعت گفت: فدراسیون ۲ ماه پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اندونزی دوچرخه‌های استاندارد در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

سعید:  فدراسیون ،دوچرخه استاندارد در اختیار بازیکنان ملی پوش می گذاردمعین سعید ملی پوش تیم ملی جوانان سرعت کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت اردو تیم ملی بیان کرد: ۲ سال است که عضو تیم ملی دوچرخه سواری سرعت هستم و در حال حاضر در اردو آماده سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اندونزی هستیم. سال قبل مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی برگزار شد که در این مسابقات شرایط خوبی نداشتیم. برای این مسابقه تمرینات خوبی نداشتیم و به آمادگی لازم جهت شرکت در مسابقه نرسیده بودیم. در مسابقه قهرمانی آسیا مالزی حادثه‌ای برای من رخ داد که شب قبل از رقابت‌ها پس از خوردن شام میزبان من دچار مسمومیت شدم و مسابقه را از دست دادم. کادر فنی تیم ملی برای رکت در قهرمانی آسیا اندونزی تغییر کرده است و تمرینات منظم و با برنامه‌ای را انجام می‌دهیم. همچنین از تغذیه‌ی مناسبی برخورداریم.

سعید اظهار کرد: قرار است پس از مشخص شدن بازیکنان اصلی تیم ملی فدراسیون دوچرخه‌های استاندارد و تجهیزات را در اختیار بازیکنان بگذارد. اکنون که در اردو مرحله اول به سر می‌بریم با تجهیزات و دوچرخه خودمان تمرین می‌کنیم. برای تحویل دوچرخه به بازیکنان از آن‌ها امضا گرفته می‌شود سپس دوچرخه‌های استاندارد را در اختیار بازیکنان می‌گذارند. دوچرخه‌ها را دو ماه پیش از مسابقات تحویل می‌دهند تا بازیکنان به آن عادت کنند و پس از مسابقات آن را پس می‌گیرند.

بازیکن تیم ملی افزود: فدراسیون حمایت‌های خوبی را تا به الان از خود ارائه داده است. کادر فنی تیم ملی به این گونه بود که جوانان را برای حضور در قهرمانی آسیا به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌کردند، ولی پس از این رقابت جوانان را از یاد می‌بردند. از جوانان ملی پوش در سال تنها یکبار و آن هم برای رقابت‌های قهرمانی جهان استفاده می‌شدند.

او درباره حضور نداشتن خادمی و علی عسگری در تیم ملی بیان کرد: خادمی و علی عسگری دو بازیکن خوب و به نام دوچرخه سواری هستند و حیف است که در اردو‌های تیم ملی حضور نداشته باشند. نبود این بازیکنان در اردو تیم ملی حس می‌شود. خادمی بازیکن قوی بود و اگر حضور داشت، سایر بازیکنان می‌توانستند تلاش کنند تا خود را به این بازیکن برسانند. امیدوارم بازیکنان حاضر در اردو به آمادگی‌های لازم برسند و برای کشورمان کسب مدال کنند.

او گفت: در تیم ملی از حقوق و مزایا برخودار نیستیم و باشگاه‌ها هم شرایط مالی خوبی ندارند. سال‌های قبل باشگاه های خوب تیم خود را به رقابت‌های خارجی اعزام می‌کردند، اما امسال هیچ اعزامی نداشتیم. هزینه‌های رشته دوچرخه سواری بالا است و خانواده من برای تهیه مخارج عاصی شده است. برای مثال خرید یک جفت کفش مخصوص حدود ۱ میلیون تومان هزینه دارد. مبلغ قردادی که با تیم‌های باشگاهی می‌بندیم نا چیز است و پس از یک سال تلاش پولی که در اختیار ما قرار می‌گیرد به اندازه تهیه یک جفت کفش است.


بیشتربخوانید: زنگ خطر برای کسب سهمیه المپیک در دوچرخه سواری

فرزاد: جوان گرایی در تیم ملی به بازیکنان انگیزه می‌دهد

رشنو: دوچرخه سواری ایران از سایر کشور‌های آسیا عقب افتاده است


انتهای پیام/

اظهارات معین سعید درباره اردو تیم ملی جهت شرکت در مسابقه قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار