ضرورت تعامل قشر‌های مختلف سیاسی، اجتماعی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در فضای سیاسی و اجتماعی کنونی نیاز به همدلی اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و باید در مسیر همدلی و وحدت حرکت کنیم.

ضرورت تعامل قشر‌های مختلف سیاسی، اجتماعی در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست با مشاوران استاندار بوشهر بیان کرد: در فضای سیاسی و اجتماعی کنونی نیاز به همدلی اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و باید در مسیر همدلی و وحدت حرکت کنیم.

وی خواستار تقویت انگیزش و زدودن انفعال در بین مدیران استان بوشهر شد و افزود: همه مدیران باید اهتمام ویژه برای ارائه عملکرد به مردم از طریق روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم بیان کرد: حضور مدیران در سفر‌های استانی استاندار در شهر‌ها و روستا‌های استان سازنده است و امیدواریم شاهد تداوم این روند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تعامل و شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات نخبگان استان و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و هنری همیشه وقت دارم و دفتر کارم به روی همه آن‌ها باز است.

خورشیدی ادامه داد: در سفر به شهرستان‌های مختلف استان با فعالان سیاسی و اجتماعی و اهالی فرهنگ و هنر دیدار و گفتگو خواهم کرد.

انتهای پیام/م

باید در مسیر همدلی و وحدت حرکت کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.