تبدیل شدن وارد کننده به تولید کننده برای ایجاد اشتغال در کشور + فیلم

یک وارد کننده با رها کردن واردات اقدام به افتتاح یک تولیدی برای ایجاد اشتغال کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، یک وارد کننده محصولات نساجی به جای واردات پرسود و آسان، چند سال است که با ایجاد کارخانه‌ای در ورامین برای صد‌ها نفر شغل ایجاد کرده است.

محمد فصاحت که هم اکنون به تولید کننده یکی از برند‌های معروف شال و روسری (لئوناردو) در ایران تبدیل شده است هدف خود از تغییر رویه در کسب سود را اشتغالزایی برای جوانان اعلام کرد.

درکارخانه او که در شهرک صنعتی شهدای خیرآباد ورامین مستقر است به طور مستقیم ۵۰ پسر و دختر جوان مشغول به کار هستند. علاوه بر این ۳۰۰ خانم خانه دار هم در خانه تولیدات این کارخانه را سردوزی سپس به بازار عرضه می‌کنند.

فصاحت دو سال است که زمینی حدود یک هکتار‌ی خریداری کرده است تا با نصب دستگاه‌ها و آخرین فناوری‌های روز تولید شال و روسری را به شکل مدرن اجرا کند، اما کاغذبازی‌ها و مراحل طولانی اداری او را زمین گیر کرده است.

او می‌گوید نیازی به کمک دولت و دادن تسهیلات ندارد فقط موانع تولید برطرف شود تا زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم فراهم شود.

هم اکنون در این واحد تولید‌ی روزانه ۴۵۰۰ متر شال و روسری تولید می‌شود و در صورت تکمیل مراحل نهایی این میزان تولید از ۲۵ هزار متر در روز عبور خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: مشکلاتی که گریبان گیر پیشرفت صنعت نساجی در کشور شده است + فیلم 


انتهای پیام/
 

رها کردن واردات برای ایجاد اشتغال در کشور + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.