در این خبر با برخی از عوارض استفاده طولانی مدت از هندزفری آشنا شوید.

عوارض استفاده طولانی مدت از هندزفریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اغلب افراد به استفاده از هدفون و هندزفری در طول شبانه روز عادت کرده‌اند و هندزفری را برای گوش دادن موسیقی، حتی به هنگام خواب از خود جدا نمی‌کنند.

برخی دیگر نیز به علت اقتضای شغلی خود و به دلیل بالا بودن حجم تماس‌های روزانه از هندزفری برای برقراری تماس و انجام مکالمه استفاده می‌کنند و آن‌ها نیز به طور مداوم هندزفری در گوش دارند.

به عقیده پزشکان استفاده  طولانی مدت از هندزفری توسط افراد سبب کاهش شنوایی ، آسیب به عصب های شنوایی، سردردهای طولانی و بلند مدت، گیجی ، پیرگوشی و کیپ شدن گوش می‌شود.

در برخی از موارد نیز احساس سرگیجه، حالت تهوع، سیاهی رفتن و همچنین احساس درد در ناحیه چشم‌ها توسط افرادی که از هندزفری به طور مداوم استفاده می‌کنند و پزشکان این حالات را نتیجه استفاده طولانی مدت از هندزفری برمی‌شمرند و به گفته آن‌ها در صورت عدم ملاحظه این عوارض حاد و مزمن خواهد شد.

به گفته کارشناسان افراد برای کاهش عوارض فوق باید تنها در زمان برقراری تماس از هندزفری استفاده کنند تا بتوانند از آن عوارض در امان بمانند.

‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار