تابش: صحبت های کلی برای تقویت تیم سپاهان در نیم فصل شده است/ اعضای جدید هیئت مدیره معرفی می شوند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: قلعه نویی صحبت های کلی برای تقویت تیم در نیم فصل دوم کرده اما هنوز لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نداده است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیست بازیکنان مدنظر قلعه نویی برای نیم فصل دوم اظهار کرد: قلعه نویی صحبت های کلی برای تقویت تیم در نیم فصل دوم کرده اما هنوز لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه نداده است. به هر حال بعد از پایان بازی های نیم فصل اول در صورت نیاز به جذب بازیکن اقدامات لازم را انجام می دهیم.

او درباره اینکه گفته می شود سپاهان قصد دارد هافبک دفاعی و مهاجم جذب کند، گفت: بازیکنان خوبی در اختیار داریم و مشکلی در این باره نداریم. همچنین صحبتی درباره به خدمت گرفتن بازیکن خاصی در تیم مطرح نشده است.

مدیرعامل سپاهان درباره تغییرات اعضای هیئت مدیره این باشگاه بیان کرد: تغییراتی در هیئت مدیره سپاهان ایجاد شده است که ظرف چند روز آینده اعضای جدید معرفی می شوند.

تا زمانی مدیرعامل سپاهان هستم کارهای باشگاه را انجام می دهم 

تابش درباره احتمال جدایی اش بعد از معرفی اعضای هیئت مدیره جدید وجود دارد، گفت: مسئولان کارخانه فولاد مبارکه اصفهان صحبتی با من در این باره نکردند. همچنین دلیلی ندارد که مدیرعامل بعد از حضور اعضای جدید هیئت مدیره تغییر کند. به هر حال تا زمانی که مدیرعامل سپاهان هستم کارهای باشگاه را انجام می دهم.

ورزشگاه نقش جهان را به باشگاه سپاهان تحویل ندادند 

او درباره وضعیت ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: تپه خاکی در ورزشگاه نقش جهان است که قرار شد تا چند روز آینده این تپه خاک برداشته شود. همچنین شرکت تجهیز و توسعه ورزشگاه ها هنوز استادیوم نقش جهان را به باشگاه سپاهان تحویل نداده و این ورزشگاه هزینه هایی برای ما داشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره اظهارات کی روش مبنی بر امنیت نداشتن ورزشگاه ها خاطر نشان کرد: صحبتی در این باره نمی کنیم تا حاشیه ای به وجود نیاید.


بیشتر بخوانید: 

تابش: قرارداد سال سوم با قلعه نویی در صورت تعامل تمدید می‌شود

رمز موفقیت زرد پوشان اصفهانی در لیگ هجدهم

تابش: دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی عجیب است


انتهای پیام/ 

 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار