ضرورت تغییر در موسیقی مازندران

موسیقی مازندران باید تغییر کند تا مخاطبان بیشتر به ویژه نوجوانان و جوانان بیشتر جذب این هنر شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کمال محمدی سرپرست گروه هنری موسیقی ماهتو مازندران گفت: موسیقی استان باید تغییر کند تا مخاطبان بیشتر به ویژه نوجوانان و جوانان بیشتر جذب این هنر شوند.

وی افزود:گروه موسیقی ماهتو با همه‌ی مشکلات توانست این تغییر را ایجاد کند تا مخاطبان بیشتری جذب موسیقی مازندران و موجب ماندگاری این هنر اصیل شود.

محمدی گفت:به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) گروه موسیقی ماهتو کنسرتی،۴ آذر در شهرستان جویبار برگزار خواهد کرد که با دیگر کنسرت‌هایی که تاکنون اجرا کرده متفاوت است.

سرپرست گروه هنری موسیقی ماهتو گفت:گروه موسیقی ماهتو به مدت ۴ سال است که فعالیت می‌کند و بیشترین اجرا در صدا و سیمای مازندران در این مدت به این گروه هنری اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برادران و خواهران محمدی با هم افزایی فعالیت می‌کنند، گفت: به دلیل افزایش تعداد نوازنده و خواننده در این خاندان برادران، خواهران و فرزندانشان به چند گروه تقسیم شدند.

محمدی گفت: اجرای کنسرت ویژه بانوان، برگزاری آیین نوروز خوانی و اجرای کنسرت در شهرستان ها، کشور و خارج از کشور از دیگر برنامه‌های این گروه هنری موسیقی در آینده نزدیک است.

وی با بیان اینکه مسئول شهرستان جویبار این گروه هنری موسیقی را تا کنون حمایت کردند، از دیگر مسیولان خواست برای ماندگاری بیشتر موسیقی مازندرانی هنرمندان استان را بیشتر حمایت کنند.

کنسرت گروه هنری ماهتو همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) ۴ آذر ماه امسال ساعت ۱۹ عصر در سالن مرحوم شریفی (فرهنگیان) جویبار برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ

موسیقی مازندران باید تغییر کند

برچسب ها: موسیقی ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.